Wednesday 08 May 2024

جستجو

شهرستان قاین ۱۴۰۲/۰۵/۰۷   فعالیت 120 مبلغ دینی به مناسبت دهه اول محرم در شهرستان قاین

فعالیت 120 مبلغ دینی به مناسبت دهه اول محرم در شهرستان قاین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از فعالیت بیش از 120 مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی این شهرستان به مناسبت دهه اول ماه محرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از اعزام بیش از 120 مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی این شهرستان به مناسبت دهه اول ماه محرم خبر داد.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد تصریح کرد: بیش از 120 روحانی مستقر، طرح هجرت، بومی و اعزامی دهه اول ماه محرم در مساجد و حسینیه‌های شهری و روستایی شهرستان قاین  فعالیت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، وعظ و خطابه، برنامه‌های مذهبی،فرهنگی و تبلیغی در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی، تشکیل کلاس‌های قرآنی، احکام، مباحث مشاوره و اخلاق و ... ازجمله فعالیت‌های مبلغان اعزامی بوده است.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد بیان داشت: محرم ماه نهضت بزرگ سید شهیدان و سرور اولیای خداست، که با قیام خود در مقابل طاغوت، تعلیم سازندگی و کوبندگی به بشر داد و این خود سرلوحه تعلیمات اسلام برای ملت‌ها است.

وی اظهار داشت: روحانیون در این مراسمات نقش روشنگری، تبیین و بصیرت افزایی خود را از مسائل روز و تطبیق آن با حادثه عاشورا و سیره ائمه اطهار را به‌خوبی در مجالس محرم ایفا کرده‌اند.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 82 بار