Saturday 18 May 2024

جستجو

قرآنی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶   شهرستان بشرویه ظرفیت برگزاری رخدادهای قرآنی متنوع را دارد

شهرستان بشرویه ظرفیت برگزاری رخدادهای قرآنی متنوع را دارد

حجت‌الاسلام‌ سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ویژه‌برنامه حفظ خانوادگی آیات قرآن کریم گفت: شهرستان بشرویه ظرفیت برگزاری رخدادهای قرآنی متنوع را دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ویژه‌برنامه حفظ خانوادگی آیات قران کریم ضمن تشکر از برگزارکنندگان گفت: باتوجه‌به استقبال خوب مردم استان از طرح زندگی با آیه‌ها و میزبانی جشنواره حفظ خانوادگی مسطورا توسط مجموعه‌های قرآنی و هیئات مذهبی و ظرفیت موجود امید است رخدادهای متنوع قرآنی در بشرویه را شاهد باشیم.

وی افزود: رویکرد قرآنی هیئات، مدرسه و ادارات و مجموعه‌های مختلف باعث رونق فضای قرآنی خانواده می‌شود و نمونه آن برنامه محفل هست که نشان داد مردم چقدر مشتاق برنامه قرآنی فاخر هستند.

وی در اهمیت تکریم قرآن گفت هر کس کوچک‌ترین کار و قدمی برای جریان قرآنی بردارد باید به خودش افتخار کند که اقدامی مرضی خداوند متعال و امام‌زمان عج و نایب آن حضرت انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد، به گفته بزرگان در مسیر زندگی جسم مرکب روح است اگر در این مسیر به جسم رسیدگی کرده و از تقویت روح غافل شدیم جسم سرکشی می‌کند و به سمت غیر رضایت خداوند حرکت می‌کند و آنچه به نحو احسن روح را سیراب می‌کند قرآن و عمل به آن است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به آیه" فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ"تصریح کرد: طبق روایات کسی که قرآن را تعظیم و تکریم کند هم محبوب خداوند متعال است و هم محبت قرآن در دلش افزون می‌شود و نیز باعث می‌شود مردم هم او را دوست داشته باشند.


شهرستان بشرویه ظرفیت برگزاری رخدادهای قرآنی متنوع را دارد شهرستان بشرویه ظرفیت برگزاری رخدادهای قرآنی متنوع را دارد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 24 بار