Sunday 19 May 2024

جستجو

شهرستان خوسف ۱۴۰۳/۰۲/۱۸   سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف: دهه کرامت محبت مردم به ساحت اهل بیت (ع) را نمایان می سازد

دهه کرامت محبت مردم به ساحت اهل بیت (ع) را نمایان می سازد

حجت الاسلام حسینی گفت: دهه کرامت محبت مردم به ساحت اهل بیت (ع) را نمایان می سازد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خرسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمود حسینی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف ضمن تبریک دهه کرامت بیان داشت: دهه کرامت محبت مردم به ساحت اهل بیت (ع) را نمایان می سازد

وی خاطرنشان کرد: آن بزرگوار، بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد و جود، بخشش و سخاوتمندی این بانو بزرگوار در اسلام زبانزد است.

او با اشاره به دلایل امام رضا(ع) برای قبول ولایتعهدی و سفر به ایران ادامه داد: دشمنان در زمان امامت امام رضا (ع) اهداف حیله گرانه داشتند اما امام رضا در سفر به ایران، جلوه ای از مبارزه بی امان و احقاق حق و تجلی کلمه الله را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با اشاره به معنا و مفهوم کرامت و تاکید بر تبیین آن، تصریح کرد: کرامت نباید به تکریم و احترام و حفظ یک سری از ظواهر و برنامه‌های ظاهری تلقی شود بلکه کرامت یک فرهنگ، گفتمان و سبک زندگی کامل و تمام عیار است و الگوی آن ائمه هستند.

حسینی افزود: آن بزرگوار، بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد و جود، بخشش و سخاوتمندی این بانو بزرگوار در اسلام زبانزد است.

لازم به ذکر است حدفاصل سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) (اول تا ۱۱ ذیقعده) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی خوسف
بازدید : 25 بار