Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان قاین ۱۴۰۲/۰۴/۲۵   گزارش تصویری؛ برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین

برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین

همایش عفاف و حجاب با حضور پرشور خواهران و برادران ولایی شهرستان قاین در بوستان غدیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛  همایش عفاف و حجاب با اجرای حجت الاسلام مجتبی رازقی و با حضور پرشور خواهران و برادران ولایی در بوستان غدیر شهرستان قاین برگزار شد.

پذیرایی، برپایی ایستگاه نقاشی با حضور کودکان خردسال،اهدای جوایز 20 میلیون ریالی به دختران با حجاب، اهدای جوایز به مادران دارای فرزند خردسال، اهدای جوایز به بانوان فعال در زمینه عفاف و حجاب و همچنین اهدای جوایز به قید قرعه بین شرکت کنندگان و ... از اهم برنامه های این همایش بود.


برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین برگزاری همایش عفاف و حجاب در قاین

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 98 بار