Wednesday 08 May 2024

جستجو

شهرستان قاین ۱۴۰۲/۰۲/۱۹   اجرای سرود " سلام فرمانده" با اجرای ابوذر روحی در قاینات

اجرای سرود " سلام فرمانده" با اجرای ابوذر روحی در قاینات

سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی در شهرستان قاینات اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت اجرای سرود «سلام فرمانده» در شهرستان قائنات با حضور دکتر محمدی فرماندار، حجت الاسلام علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات و نهادها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات در این جلسه گفت: سلام فرمانده زبان حال نوجوانان دهه نودی با امام زمان‌شان است که تاکنون در شهرهای مختلف کشور به صورت همگانی اجرا شده و در شهرستان  قائن نیز روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در محل بوذرجمهر به اجرا در خواهد آمد

حجت الاسلام علی پور تصریح کرد: از ظرفیت شبکه تبلیغ و امامان جماعت جهت اطلاع رسانی و دعوت مردم به این مراسم استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از ظرفیت تشکلها و هیئات مذهبی جهت حضور در مراسم و استفاده از سیستم صوت هیئات مذهبی جهت هر چه بهتر برگزار شدن  مراسم نیز استفاده خواهد شد.

دکتر محمدی فرماندار قاینات نیز در این جلسه با بیان اینکه این برنامه به صورت زنده و با حضور ابوذر روحی، خواننده گروه ماح  و  همچنین مردم و دانش‌آموزان دهه نودی اجرا خواهد شد؛ این اقدام را فعالیت ارزشمند و تأثیرگذار تربیتی دانست و گفت: امروز در جبهه فرهنگی و با این سرود زیبا صدای رسای کودکان به گوش همگان رسیده و این سرود در تاریخ فرهنگی انقلاب ما سرودی ماندگار خواهد بود.

وی گفت: برای اجرای این سرود برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته است تا با همراهی مردم شریف قائنات این اقدام فرهنگی به صورت یک برنامه فاخر و برجسته اجرا شود، چرا که تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در روحیه و عمل افراد به ویژه از سنین ابتدایی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.


اجرای سرود " سلام فرمانده" با اجرای ابوذر روحی در قاینات

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 434 بار