Sunday 19 May 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶   مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر مود

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر مود

حجت‌الاسلام موسوی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در جمع عزاداران هیئات مذهبی شهر مود به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ،حجت الاسلام موسوی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه از مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) توسط هیئات مذهبی شهر مود خبر داد.حجت الاسلام موسوی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه سخنران مراسم عزاداری  شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: بهره‌مندی از صفات نیکو و فضائل اخلاقی یکی از اصلی‌ترین تأکیدات قرآن و عترت برای بشریت بوده است. در فرهنگ رفتاری اهل بیت (ع) برترین و عالی‌ترین معیارها و ملاک‌ها برای برخورداری از قلّه اخلاق انسانیت مطرح شده، اما آنچه مهم است این است که ما چقدر نسبت به معارف و توصیه‌های اهل بیت (ع) در زمینه‌های اخلاقی، اعتقادی و ... اهتمام داریم.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی سربیشه گفت:بی‌تردید طبق فرمایش خداوند متعال در قرآن کریم هر انسانی طعم مرگ را خواهد چشید و راه گریزی از آن ندارد  و در نهایت دو عرصه در مقابل خواهد بود؛ بهشت و جهنم. تمام آموزه‌های قرآن و عترت برای رشد، ترقّی و سعادت بشریت و در نتجیه قرار گرفتن در برترین جایگاه‌های بهشت بوده است. از این رو به حدیثی از حضرت امام صادق (ع) درباره چهار نشانه بهشتیان اشاره می‌شود.

بهشتى‌ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.

وی با بیان اینکه معارف شیعی زیادی از امام صادق (ع) به ما رسیده است، افزود: امام صادق (ع) احیاگر فرهنگ اهل‌بیت بودند


مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر مود مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر مود

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 23 بار