Monday 13 May 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸   به مناسبت هفته سلامت؛ حضورمسئول اداره تبلیغات اسلامی در مرکز درمان روستای مرزی لانو

 حضورمسئول اداره تبلیغات اسلامی در مرکز درمان روستای مرزی لانو

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه با حضور در مرکز درمانی روستای لانو به مناسبت هفته سلامت با کادر درمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید امیر موسوی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه با حضور در مزکز درمانی روستای لانو به مناسبت هفته سلامت با کادر درمان دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در معیت حجت‌الاسلام نصیری امام روستای لانو بخش مرزی درح در مرکز درمانی لانو و تبریک به کادر زحمت کش و دلسوز مرکز بهداشت دهستان به مناسبت هفته بهداشت و سلامت و عرض خداقوت به دکتر براتی پزشک محترم و کلیه نیروهای کادر بهداشت و درمان حضور یافت.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی در این دیدار گفت: سلامت، یکی از شاخصه‌های مهم توسعه‌یافتگی هر جامعه ای است که بسترساز توسعه، رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌ها است. هفته سلامت، فرصتی ارزشمند برای تفکر، تعهد و اقدام در مسیر ارتقای سلامت خانواده و جامعه در ابعاد جسمی و روانی است. این مهم با تلاش و همکاری تک تک افراد و حمایت جامعه، تحقق میابد که با ایجاد خانواده ای سالم، شاهد جامعه ای پویا و شاداب باشیم.

در پایان این دیدار به رسم یادبود و به پاس مجاهدت های خالصانه و بی وقفه ی سفید پوشان بهداشت و درمان هدیه ی قرآن تقدیم عزیزان گردید.


 حضورمسئول اداره تبلیغات اسلامی در مرکز درمان روستای مرزی لانو

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 31 بار