Monday 06 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵   تجلیل از شرکت کنندگان طرح قرآنی مسطورا در طبس

تجلیل از شرکت کنندگان طرح قرآنی مسطورا در طبس

شرکت کنندگان طرح قرآنی مسطورا در طبس تجلیل شده و به 20 نفر از شرکت کنندگان در طرح قرآنی مسطورا در طبس به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، مراسم قرعه کشی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه قرآنی مسطورا؛ «فرصت زندگی با آیه ها» در شهرستان طبس با حضور حجت الاسلام سالاری مدیر کل تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس ، محمدجواد پناهی قاری بین المللی  و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی  در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس ، از برگزاری مراسم قرعه کشی طرح قرآنی مسطورا خبر داد و اظهار کرد: در راستای تشویق و دستیابی مردم به محتواهای قرآنی متنوع و جذاب با پیوستن به طرح قرآنی مسطورا و با توجه به اطلاع رسانی هایی که از قبل در فضای مجازی صورت گرفته بود. و با همکاری دفتر امام جمعه ، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه ، آستان مبارک ، معاونت اداره کل و اداره آموزش و پرورش ، اداره تبلیغات اسلامی و مجمع قرآنیان ، مراسم قرعه کشی طرح قرآنی مسطورا با حضور مردم و مسئولین در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس برگزار شد.

وی بیان کرد: شرط حضور در قرعه کشی ، کسب حداقل 1000 امتیاز در سایت مسطورا بود که تعداد 60 نفر از شهرستان بالای 1000 امتیاز شرکت کردند و از این بین به تعداد 20 نفر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.


تجلیل از شرکت کنندگان طرح قرآنی مسطورا در طبس تجلیل از شرکت کنندگان طرح قرآنی مسطورا در طبس تجلیل از شرکت کنندگان طرح قرآنی مسطورا در طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 24 بار