Monday 06 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۳/۰۲/۰۵   مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد

در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جامعه ای که برای برپایی حق تلاش می‌کند و با طاغوت به مبارزه برمی‌خیزد مشمول نصرت الهی می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، مراسم آیین شکرگزاری حادثه بزرگ پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس همراه با محفل نورانی انس با قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام سالاری مکی در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس برگزار شد.

 حجت الاسلام سالاری مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به نصرت و امدادهای الهی اظهار کرد : برخی حوادث در تاریخ خاطره انگیز است در طبس حوادث مهمی در تاریخ رخ داده است که شکست آمریکا در پنجم اردیبهشت ماه و سقوط پهپاد آمریکایی از مهمترین این وقایع است و همه این رخدادها از لطف و نصرت خداوند متعال است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد:  جامعه ای که برای برپایی حق تلاش می‌کند و با طاغوت به مبارزه برمی‌خیزد مشمول نصرت الهی می شود.

وی بیان کرد: امداد الهی باعث شد شن ها مأمور شوند و جهانیان ذلت آمریکا را مشاهده کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با توجه به حمله مقتدرانه سپاه به اسرائیل گفت:  امروز در یک برهه حساس هستیم و همه از این حمله موشکی ایران خوشحال هستند و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که بتواند با این قدرت اسرائیل را تنبیه کند.

در حاشیه مراسم گرامیداشت واقعه طبس حجت الاسلام سالاری مکی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس و سایر همراهان استانی و شهرستانی از نمایشگاه تصویری «افول ابرهه» با موضوع شکست حمله نظامی آمریکای جنایتکار در صحرای طبس بازدید کردند.

شایان ذکر است رویداد هنری «افول ابرهه» سال گذشته با حضور هنرمندان از سراسر کشور، در مدت سه روز "اعتکاف هنری" در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار و 53 اثر با محوریت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس خلق گردید.


در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد در حادثه طبس می‌توان لطف و نصرت الهی را مشاهده کرد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 27 بار