Thursday 25 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۵/۰۴   تکریم و معارفه روحانی مستقر شهر قهستان

تکریم و معارفه روحانی مستقر شهر قهستان

مراسم تکریم و معارفه روحانی طرح مستقر شهر قهستان(محله آسیابان) در محل حسینیه ابوالفضلی(ع) شهر قهستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ با حضورحجت الاسلام راستگو امام جمعه بخش قهستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان و اقشار مختلف مردم مراسم تکریم و معارفه روحانی مستقر شهر قهستان(محله آسیابان) در محل حسینیه ابوالفضلی(ع) این شهر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سعید پور مهدوی روحانی مستقر سابق این محله تقدیر و حجت‌الاسلام صادق خضری  به ‌عنوان روحانی مستقر این محله معرفی شد.

حجت الاسلام راستگو امام جمعه بخش قهستان در این مراسم اظهار داشت: شهر قهستان دارای صبغه فرهنگی و دینی بسیار بالایی است که این نشان از حضور عالمانی ژرف اندیش برای هدایت مردم در این منطقه است.

امام جمعه قهستان در ادامه تاکید کرد: حضور روحانی در یک محله باعث ارتقای فرهنگ دینی و مذهبی مردم می شود که این نشان دهنده تاثیر یک روحانی و جایگاه والای جامعه روحانیت در کشور ما دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام نودهی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان در این مراسم اظهار داشت: اعزام مبلغ بلند مدت و کوتاه مدت یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است که در حال حاضر با کمک نهادهای مختلف تعداد 19 روحانی در سطح شهرستان درمیان مستقر هستند که از این تعداد 15 نفر آنها در بخش قهستان می باشند.

حجت الاسلام نودهی گفت: تا کنون 20 باب خانه عالم در شهرستان احداث شده است که 9 باب هم با همکاری نهاد پیشرفت بنیاد علوی در حال احداث می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی درمیان افزود: از تمامی دست اندرکاران برنامه های فرهنگی در شهر قهستان استدعا دارد در جذب جوانان و نوجوانان و انجام برنامه های متنوع فرهنگی، یاری گر امام محله آسیابان باشند.


تکریم و معارفه روحانی مستقر شهر قهستان تکریم و معارفه روحانی مستقر شهر قهستان

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی درمیان
بازدید : 349 بار