Tuesday 30 Apr 2024

جستجو

شهرستان فردوس ۱۴۰۳/۰۱/۲۶   تجمع مردمی و خروش مردم فردوس در حمایت از عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم اسرائیل

تجمع مردمی و خروش مردم فردوس در حمایت از عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم اسرائیل

مردم فردوس در پی حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه پسداران انقلاب اسلامی علیه تجاوزات آشکار رژیم اسرائیل، در میدان انقلاب این شهر تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی ادار کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در این تجمع مردمی که با حضور شمار زیادی از مردم و مسئولین همراه بود، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «سپاهی قهرمان، تشکر تشکر» در میدان انقلاب طنین انداز شد.

حجت الاسلام شاکری، امام جمعه فردوس با اشاره به حمله جسورانه جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: با وجود شکست اسرائیل در حملات ایران، اکنون اسرائیلی‌ها و دشمنان نظام به جنگ روانی روی آورده تا بتواند در داخل کشور مشکلاتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود آورند، بنابراین باید هوشمندانه عمل کنیم.

امام جمعه فردوس با بیان این که این ضربه حیثیتی برای این رژیم باقی نگذاشت، ادامه داد: این ضربه هم توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی و حامیان او را به چالش کشید و هم شکست ناپذیری او را در مقابل جهانیان بر باد داد.

خطیب جمعه فردوس خاطرنشان کرد: از نیروهای مسلح و نیروی هوافضای سپاه و همه عزیزانی که در اقدامات اخیر نقش آفرین بودند و دل ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت بویژه مردم مظلوم غزه را شاد کردند قدردانی می کنیم.

وی افزود: وعده ای که رهبر معظم انقلاب مبنی بر سیلی سخت و حمله ای پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی داده بودند با این حمله وعده صادق شد و تحقق پیدا کرد.

حجت الاسلام شاکری در انتها بار دیگر تأکید کرد: دشمن در صدد است از طریق تبلیغات گمراه کننده خود در داخل این پیروزی بزرگ را ناچیز جلوه دهد و بتواند این شکستی که آمریکا و رژیم منحوس متحمل شده اند را کوچک و دستاورد این عملیات را ناچیز جلوه دهد.

 


تجمع مردمی و خروش مردم فردوس در حمایت از عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم اسرائیل تجمع مردمی و خروش مردم فردوس در حمایت از عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم اسرائیل

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 44 بار