Monday 29 Apr 2024

جستجو

شهرستان فردوس ۱۴۰۳/۰۱/۱۹   همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد

همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد

همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در واپسین روزهای باقی مانده از ماه صیام، مصلی امام خمینی(ره) شهر فردوس میزبان برگزاری همایش منطقه ای طلاب و فضلای شهرهای فردوس، اسلامیه، سرایان، بشرویه، آیسک، سه قلعه و شهرها و روستاهای همجوار بود.

حجت الاسلام سالاری مکی، مدیرکل تبلیغاتاسلامی خراسان جنوبی و مهمان ویژه این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از ابتکار برگزاری این اجتماع مبلغین و مبلغات و حمایت های ائمه جمعه و فرمانداران از برنامه های تبلیغی در شهرستان ها و اشاره به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان داشت: در عصر حاضر جامعه تبلیغی رویکردی جدید در عرصه رسانه و هنر در پیش گرفت و این اخوت جمعی و همدلی شبکه تبلیغی می تواند در پیشبرد برنامه های تبلیغی بسیار موثر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات در حرکت تبلیغی کشور اشاره کرد و برنامه بسیار خوب محفل و فناوری آوردن مردم پای کار را از نمونه های بارز این حرکت نوین برشمرد.

حجت الاسلام سالاری، در بخش پایانی سخنان خود نکاتی پیرامون طرح زندگی با آیه ها و پویش ماه فلسطین را مطرح نمود و خواستار مشارکت فعال شبکه تبلیغی شهرستان ها در این دو موضوع مهم شد.

شایان ذکر است، ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی و تبلیغی اداره در ماه مبارک رمضان توسط حجت الاسلام مرادی ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، پخش کلیپ، ارائه گزارش توسط خانم صنعتی از حوزه خواهران ، تقدیر از مبلغین و مبلغات فعال در تبیین طرح ملی مسطورا و ضیافت افطاری از دیگر برنامه های این همایش بود.


همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد همایش طلاب و فضلای منطقه فردوس، سرایان و بشرویه برگزار شد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 56 بار