Monday 29 Apr 2024

جستجو

شهرستان خوسف ۱۴۰۳/۰۱/۱۶   برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس در خوسف

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس در خوسف

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس با حضور فرماندار ، امام جمعه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، سید محمود حسینی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، گفت:  با توجه به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از سرداران سپاه اظهار کرد: این اقدام ناجوانمردانه صهیونیست ها نشان از خوی وحشی گرایانه سران این رژیم جعلی در سطح جهان است که هر روز رسواتر و با این اقدامات به نابودی خود نزدیک می شوند.

سرپرست داره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف افزود: روز قدس محور انسجام ملت های مسلمان برای ریشه کن کردن رژیم کودک کش صهیونیستی خواهد بود و آزادی قدس شریف از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

حسینی فرماندار خوسف که در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس سخن می گفت ، با اشاره به شهادت مستشاران ایرانی جبهه مقاومت در روز شهادت حضرت علی علیه السلام توسط رژیم صهیونستی در سوریه ، اظهار داشت : این جنایات نشانه ای بر شناخت صحیح امام خمینی (ره) از رژیم صهیونیستی و تدبیر ایشان در نام گذاری روز قدس برای انزجار از شقی ترین رژیم ها است.

وی یادآور شد : آرمان انقلاب اسلامی ایران ، آرمان های انقلاب ایران نیست بلکه آرمان های اسلام ، کلام قرآن و نگاه اهل بیت است و یقیناً آرمان های این کشور در آینده نیز شکوفاتر خواهد شد و با صلابت ادامه پیدا خواهد کرد.

فرماندار خوسف با تبیین اهمیت دشمن شناسی در عصر حاضر تأکید کرد : راهپیمایی امسال روز قدس با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی باید با شکوه تر و متفاوت تر از قبل برگزار شود.

امام جمعه خوسف نیز در این جلسه با اشاره به شهادت سربازان جان برکف جبهه مقاومت اظهار داشت : مسئله قدس جز مسائل اصلی و فراموش نشده ایران اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی است که به فرموده امام خمینی (ره) بر اساس نظریه نظام ولایی دنبال کرده و می کند و با اتفاقات اخیر و برنامه ها از آن عقب نشینی نخواهد داشت.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به آیه شریفه " وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا " یادآور شد : آیات قرآن مجید مسیر را مشخص کرده و باطل از بین رفتنی است و این صحنه بارها تکرار شده و پیروزی از آن جبهه مقاومت است .

امام جمعه خوسف یادآور شد : امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همبستگی و وفاق مومنین در راستای ناامید سازی دشمن هستیم

لازم به ذکر راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰:۱۵روز جمعه ۱۷فروردین ماه ۱۴۰۳از میدان امام خمینی (ره) ( مقابل بخشداری) شهر خوسف به سمت مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی خوسف
بازدید : 48 بار