Monday 29 Apr 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۳/۰۱/۱۳   مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: قرآن پذیرایی از طرف خدا است و هر چه می توانید از این پذیرایی استفاده لازم را ببرید.

قرآن پذیرایی از طرف خدا است و هر چه می توانید از این پذیرایی استفاده لازم را ببرید.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: قرآن پذیرایی از طرف خدا است و هر چه می توانید از این پذیرایی استفاده لازم را ببرید.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حجت سالاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در دیدار با جمع قرآن آموزان و نونهالان قرآنی موسسه ام ابیها (سلام الله علیها) شهر سربیشه گفت: قرآن کریم پذیرایی است که از طرف خداوند در این ماه مبارک نازل شده است و باید هر چه می توانیم از این پذیرایی استفاده لازم را ببریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خواندن قرآن و درک مفاهیم آن نور چشم را زیاد می کند و گناهان چشم را پاک می کند گفت: باید نسبت به قرآن در ماه رمضان اهتمام ویزه ورزیم و در پویش  طرح ملی مسطورا مشارکت داشته و حداکثر استفاده از برکات قرآن کریم را ببریم.

در این نشست ارجمند زاده  مدیر موسسه قرآنی ام ابیها (س) ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی و هیئت همراه ،گزارشی از اجرای طرح ملی مسطورا ارائه کرد.

در پایان از تعدادی از قرآن آموزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.


قرآن پذیرایی از طرف خدا است و هر چه می توانید از این پذیرایی استفاده لازم را ببرید. قرآن پذیرایی از طرف خدا است و هر چه می توانید از این پذیرایی استفاده لازم را ببرید. قرآن پذیرایی از طرف خدا است و هر چه می توانید از این پذیرایی استفاده لازم را ببرید.

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 31 بار