Thursday 25 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۵/۰۲   اقامه نماز عید سعید قربان در 30 نقطه  شهرستان قاینات

اقامه نماز عید سعید قربان در 30 نقطه  شهرستان قاینات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات از برگزاری نماز با شکوه عید سعید قربان در 30 نقطه به همت روحانیون مستقر و طرح هجرت در  سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام احمد علی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات از برگزاری نماز عید سعید قربان به همت روحانیون مستقر و طرح هجرت در 30 نقطه این شهرستان خبر داد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین تصریح کرد: نماز عید سعید قربان به همت روحانیون مستقر و طرح هجرت در سطح روستاهای این شهرستان در صبح روز عید سعید قربان برگزار شده است.

وی گفت: یکی از علل اهمیت روز عید قربان این است که مسلمین موفق می شوند حج را انجام دهند و اگر مراسم حج ابراهیمی با معرفت انجام بگیرد، در آن صورت عید حقیقی قربان محقق شده است.

وی ادامه داد: حج ابراهیمی برای مسلمین و جهان اسلام، عزت و برای کفار ذلت را به همراه خواهد داشت اما اگر مسلمین به عزت نرسیده‌اند بخاطر این است که حج ابراهیمی انجام نشده است.

وی در پایان با اشاره به فرصت‌های فراوان در طول برگزاری مراسم حج، گفت: تمام مسلمین مستطیع از سرتاسر دنیا به حج فراخوانده می‌شوند و در مواقف و مجامع مختلف با هم صحبت می‌کنند و مشکلات و دردها را با یکدیگر در میان می‌گذارند پس چه نیکوست که قدر این ایام الله دانسته شود و از ظرفیت عظیم آن استفاده گردد.

همچنین نماز عید قربان در شهر قاین به امامت حجت الاسلام رحمانی امام جمعه این شهرستان در محل مصلی نماز جمعه نیز برگزار شد.


اقامه نماز عید سعید قربان در 30 نقطه  شهرستان قاینات

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 212 بار