Saturday 27 Apr 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰   جلسه هماهنگی احیای شب های قدر با حضور امام جمعه ،روحانیون، هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد شهر سربیشه

جلسه هماهنگی احیای شب های قدر با حضور امام جمعه ،روحانیون، هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد شهر سربیشه

جلسه هماهنگی احیای شب های قدر در مساجد شهر سربیشه با حضور امام جمعه، روحانیون،هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید امیر موسوی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه جلسه هماهنگی احیای شب های قدر در مساجد شهر سربیشه  با حضورحجت الاسلام کاظمی امام جمعه سربیشه ، روحانیون،هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد شهر در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید امیر موسوی در این جلسه ضمن قدردانی از هیئت امنای مساجد در برنامه‌ریزی مراسم لیالی قدر گفت :خوشبختانه با تعامل و همدلی تمام تلاش ما بر این است مجالسی با کیفیت و با محتوا با استفاده از واعظین و مداحان اهل بیت برگزار شود.

وی ضمن اشاره به فضیلت های شبهای قدر و اهمیت و جایگاه آن در قرآن کریم و دین مبین اسلام، گفت: احیای شبهای قدر بهترین فرصت جهت بهره مندی از رحمت بی منتهای الهی و کسب ارزشهای معنوی برای مومنان روزه دار است و شرکت کنندگان باید با خلوص نیت در این مراسمات حضور یابند.

در ادامه حجت الاسلام کاظمی امام جمعه سربیشه ضمن تسلیت پیشاپیش شبهای قدر و شهادت امیرالمومنین حضرت علی ( ع) ماه مبارک رمضان را ماه آمرزش گناهان عنوان کرد و به بیان فضیلت های شبهای قدر پرداخت و گفت : در ماه مبارک رمضان به موازات عمل نمودن به وظیفه شرعی روزه داری می بایست به فضیلت های شبهای قدر پرداخت چون بهترین فرصت بهره برداری معنوی در شبهای قدر حاصل می شود.

در ادامه حاضرین در جلسه به ابراز دیدگاهها و پیشنهادات خود در نحوه برگزاری مراسم شبهای قدر پرداختند و مقرر گردید هیئت امناء مساجد با تمام توان و همگام و همراه اقشار مختلف مردم در اجرای گسترده تر مراسم شبهای قدر اقدامات لازم را انجام دهند.


جلسه هماهنگی احیای شب های قدر با حضور امام جمعه ،روحانیون، هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد شهر سربیشه جلسه هماهنگی احیای شب های قدر با حضور امام جمعه ،روحانیون، هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد شهر سربیشه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 25 بار