Saturday 27 Apr 2024

جستجو

شهرستان خوسف ۱۴۰۳/۰۱/۰۸   سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خوسف: نسل کشی در غزه از جنایات بزرگ این قرن محسوب میشود

نسل کشی در غزه از جنایات بزرگ این قرن محسوب میشود

حجت‌الاسلام حسینی گفت: دشمنان و استکبار جهانی در نوار غزه پروژه نسل‌کشی را طراحی کردند که بزرگ‌ترین جنایت بشری در این قرن محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف به موضوع جنایت در غزه اشاره کرد و گفت: دشمنان و استکبار جهانی در نوار غزه پروژه نسل‌کشی را طراحی کردند که بزرگ‌ترین جنایت بشری در این قرن محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه امروز مسئله اول دنیای اسلام و جهان موضوع فلسطین و غزه است عنوان داشت: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان‌ها و مدارس در غزه مردم غیرنظامی و مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابیان اینکه آمریکا هر کاری که سازمان‌های مدعی حقوق بشر انجام بدهند را وتو می‌کند، تأکید کرد: امروز لازم است همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌المللی فراهم کنند

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به آیه ۸۱ سوره اسراء (وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً) افزود: اسرائیل غاصب مصداق باطل در این آیه شریفه است که باطل نابود شدنی است و حق مصداق مردم مظلوم فلسطین است که ماندی است.. 


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی خوسف
بازدید : 25 بار