Saturday 27 Apr 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۳/۰۱/۰۸   اعزام مبلغ به روستاها نقش مهمی در تقویت بنیان های فرهنگی -اجتماعی دارد.

اعزام مبلغ به روستاها نقش مهمی در تقویت بنیان های فرهنگی -اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام سید امیر موسوی گفت: اعزام مبلغ به روستاها در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در تقویت بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی مردم روستا دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید امیر موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه از برگزاری رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم  (پرورش کنشگران فرهنگی و اجتماعی) در محل اداره تبلیغات اسلامی سربیشه خبر داد و گفت: رویداد دختران حاج قاسم در پی جذب نوجوانان و پرورش آنان به عنوان فعالان و کنشگران مسوولیت‌پذیر و حل‌کننده مسایل فرهنگی و اجتماعی هستند.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما باید حرف‌های نسل جدید به خصوص دختران نوجوان را بشنویم  وهدف ما این است که کنشگران فعال اجتماعی و فرماندهان میدان‌های جهاد فرهنگی را تربیت کنیم و رویکرد نقادانه و نگاه با دید باز و ژرف را به نوجوانان یاد بدهیم و سعی کنیم این نسل دیده شود زیرا دشمن درصدد است با ارائه محتوای غلط و خلاف معارف دینی و ارزشهای انقلابی، این نسل را به سمت خود جذب کند و از ظرفیت آن برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد.

در ادامه حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی فاضل خراسانی ( کارشناس ارشد آسیب های اجتماعی و مسائل خانواده ) در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه ی نسل نوجوان و جوان و ارائه ی راهکار و مشاوره در خصوص سلامت روانی دختران نوجوان ، هدایت و جذب و تربیت این نسل مهم و آسیب پذیر مطالب ارزشمندی را بیان فرمودند.

در پایان احکام مسئولیت افتخاری اعضاء تشکل دختران حاج قاسم شهرستان سربیشه به آنها ابلاغ گردید و مهمان سفره افطاری کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه بودند.


اعزام مبلغ به روستاها نقش مهمی در تقویت بنیان های فرهنگی -اجتماعی دارد. اعزام مبلغ به روستاها نقش مهمی در تقویت بنیان های فرهنگی -اجتماعی دارد. اعزام مبلغ به روستاها نقش مهمی در تقویت بنیان های فرهنگی -اجتماعی دارد. اعزام مبلغ به روستاها نقش مهمی در تقویت بنیان های فرهنگی -اجتماعی دارد.

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 22 بار