Saturday 20 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۵/۰۲   آغاز کلاس های تابستانی موسسه قرآنی ریحانه النبی (س) فردوس

آغاز کلاس های تابستانی موسسه قرآنی ریحانه النبی (س) فردوس

مدیرموسسه فرهنگی قرآن وعترت ریحانه النبی(سلام الله علیها) فردوس از شروع کلاس های تابستانی قرآنی این موسسه خبر داد و گفت : کلاسها از ابتدای تیر ماه آغاز شده و تا نیمه شهریور ماه ادامه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، رضا قربانی، مدیر موسسه ریحانه النبی (سلام‌الله علیها) فردوس استقبال و ثبت‌نام علاقه‌مندان در این دوره‌های آموزشی کلاس‌های تابستانی قرآنی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: درباره زمانی ثبت‌نام در خردادماه، قریب  به 300 نفر خواهر و برادر اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند.

قربانی گفت: دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و عالی عملی، صوت و لحن، حفظ و تفسیر قرآن، با حضور اساتید و مربیان برجسته قرآنی شهرستان و همچنین آموزش قرآنی نونهالان با مربیگری حجت‌الاسلام هادی رمضانی (کارشناس و مربی تخصصی حوزه کودکان) در حال حاضر در این موسسه در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: فراگیران قرآنی در کنار کلاس‌های قرآنی از دوره‌های خلاقیت شامل خوشنویسی، نقاشی، اوریگامی، نمد دوزی، ورزشی و... و همچنین اردوهای فرهنگی با رعایت مسائل بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر موسسه ریحانه النبی فردوس گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد فراگیران قرآنی کلاس‌ها به‌صورت محدود بسته‌شده و تمامی متعلمین قرآنی با ماسک و رعایت مسائل بهداشتی در کلاس‌ها حاضر می‌شوند.

قربانی ضمن قدردانی از ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت بخشی از فعالیت‌ها، با اشاره به فراهم بودن همه بسترهای آموزشی شامل حضوری، نیمه‌حضوری، مجازی و تلفنی در این موسسه، از کلیه علاقه‌مندان به فراگیری آموزش‌های قرآنی در همه سنین جهت ثبت‌نام در این کلاس‌ها دعوت به عمل آورد.

شایان‌ذکر است: موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام‌الله علیها) فردوس یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین مؤسسات سطح استان به شمار می‌رود و تربیت قریب به 1000 نفر حافظ قرآن را در کارنامه خود دارد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 421 بار