Friday 03 May 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۳/۰۱/۰۳   سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه: احداث خانه عالم زمینه ساز توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی است

احداث خانه عالم زمینه ساز توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی است

حجت الاسلام موسوی در بازدید از خانه عالم روستای شهرک ولیعصر درح، خانه‌های عالم را زمینه ساز توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی در روستاها معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی،حجت الاسلام سید محمود موسوی؛ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه از خانه عالم در حال احداث شهرک ولیعصر درح از توابع شهرستان سربیشه در بازدید از روند احداث خانه عالم در روستای شهرک ولیعصر درح اظهار کرد: احداث خانه‌های عالم در روستاها می‌تواند به توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی کمک کند و فرهنگ دینی را در حد وسیعی بین مردم گسترش دهد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه از اهالی این روستا به لحاظ همکاری و تعامل در احداث این پروژه‌های عمرانی تشکر کرد و ساخت خانه‌های عالم را از بهترین برنامه‌های انقلاب اسلامی در روستاهای پرجمعیت برشمرد.

وی مردم روستای شهرک ولیعصر را  اهل ایمان و معرفت دانست و اظهار كرد: استقبال و حمايت‏های همه جانبه و چشمگير مردم اين روستا از احداث خانه عالم، حاكی از پايبند بودن آن‌ها به اصول شريعت و احكام اسلامی است كه در قالب عشق به امامان و جامعه روحانيت تبلور می‏يابد.

در اين بازديد حسینی عضو شورای اسلامی روستا نيز ضمن قدردانی از عملكرد اداره تبليغات اسلامی شهرستان، خواستار ادامه فعاليت اين نهاد تا تكميل اين پروژه شد.


احداث خانه عالم زمینه ساز توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 21 بار