Friday 03 May 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۳/۰۱/۰۳   ارزیابی و سرکشی از مبلغین شهرستان سریسشه

ارزیابی  و سرکشی از مبلغین شهرستان سریسشه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه از ارزیابی و سرکشی از مبلغین شهرستان سربیشه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی،حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه از ارزیابی  و سرکشی از مبلغین ماه مبارک رمضان که در معیت حجت الاسلام رضایی امام جمعه بخش درح شهرستان سریسشه صورت گرفت ،خبر داد.

حجت الاسلام موسوی در این ارزیابی اظهار داشت: بی شک یکی از بهترین موسم های تبلیغی طول سال همین روزها و شب های ماه رمضان است که از بهترین و تأثیرگذارترین ایام برای انجام فعالیت های تبلیغی و جهاد تبیین به شمار می رود.

وی افزود: روحانیون مبلغ البته در مناسبت های مختلف نسبت به نشر معارف دین و حقایق اسلام و مکتب اهل بیت(ع) اهتمام دارند اما به جهت شرایط خاص معنوی که در ماه عزیز رمضان بر جامعه حکمفرماست، طبعاً فضا برای پذیرش معارف تبلیغی بهتر و بیشتر فراهم است.

وی همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند که تبلیغ باید اولویت نخست حوزه های علمیه کشور باشد و این مسأله نشان می دهد که چقدر کلیدی است که حضرت آقا با چنین عبارت مصرحی از آن یاد کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که اخلاص و رویکرد مردمی از جمله مهم ترین مؤلفه های موفقیت در عرصه تبلیغ به خصوص در روزگار کنونی است، ابراز داشت: هر کسی که برای رضای خدا گام برداشته و اخلاص را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد، قطعاً پروردگار متعال نیز او را یاری می دهد به ویژه در امر مهم تبلیغ دین که از ضروری ترین مباحث جامعه اسلامی به شمار می رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه سرکشی از روحانیون اعزامی به مناطق دورافتاده و محروم و بررسی مشکلات آنها را از دیگر اهداف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنوان کرد.

او با اشاره به نقش روحانیون درتبلیغ مسائل دینی و اعتقادی اظهارداشت: حضور روحانیون درمناطق محروم شهرستان باعث توسعه وگسترش اموراعتقادی در اقشار مختلف مردم می شود.

این بازدی در روستاهای بخش مرزی درح (شهرک ولیعصر-خاکک-چاه خزاعیها-بیشه)صورت گرفت.


ارزیابی  و سرکشی از مبلغین شهرستان سریسشه ارزیابی  و سرکشی از مبلغین شهرستان سریسشه ارزیابی  و سرکشی از مبلغین شهرستان سریسشه ارزیابی  و سرکشی از مبلغین شهرستان سریسشه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 17 بار