Tuesday 30 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۲/۲۸   تبیین طرح ملی مسطورا در جلسه ساماندهی امور جوانان، توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات

تبیین طرح ملی مسطورا در جلسه ساماندهی امور جوانان، توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات در جلسه ساماندهی امور جوانان گفت: طرح ملی مسطورا با محوریت آموزش مفاهیم قرآنی و (زندگی با آیه‌ها) ویژه اقشار مختلف مردم از ماه مبارک رمضان امسال آغاز و تا سالهای آینده ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در جلسه ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: طرح ملی مسطورا با محوریت آموزش مفاهیم قرآنی و (زندگی با آیه‌ها) ویژه اقشار مختلف مردم از ماه مبارک رمضان امسال آغاز  و سالهای آینده ادامه دارد.

 وی بیان کرد: جهت اجرای موفق طرح ملی زندگی با آیه ها نیاز به هم افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و دولتی است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد با بیان اینکه (زندگی با آیه‌ها) حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی امسال در ماه مبارک رمضان است ، تصریح کرد: در پویش ملی (زندگی با آیه‌ها) به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم ، نیاز است تا همه نهادهای دولتی و فعالان قرآنی دست به دست هم بدهیم تا به یاری خدا حال و هوای شهرمان را بیش از پیش به کلام وحی عطرآگین کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در این جلسه از اعزام طلاب جوان در سال جدید به مراکز صنعتی خبر داد و افزود: در این جلسه مقرر شد اداره تبلیغات اسلامی جهت تبیین پویش ملی مسطورا و همچنین تبیین مسائل دینی و اعتقادی طلاب جوان را به مراکز صنعتی نظیر کارخانه فولادسازی، کارخانه سیمان، نیروگاه گازی و ... اعزام نماید.


تبیین طرح ملی مسطورا در جلسه ساماندهی امور جوانان، توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات تبیین طرح ملی مسطورا در جلسه ساماندهی امور جوانان، توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات تبیین طرح ملی مسطورا در جلسه ساماندهی امور جوانان، توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات تبیین طرح ملی مسطورا در جلسه ساماندهی امور جوانان، توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 28 بار