Sunday 05 May 2024

جستجو

شهرستان فردوس ۱۴۰۲/۱۲/۲۶   کارگاه توجیهی طرح ملی مسطورا ویژه خانه های قرآن فردوس برگزار شد

کارگاه توجیهی طرح ملی مسطورا ویژه خانه های قرآن فردوس برگزار شد

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فردوس از برگزاری جلسه توجیهی طرح قرآنی مستورا با حضور مسئولین خانه های قرآن شهری و روستایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، رضا قربانی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اشاره به اجرای طرح ملی «مسطورا» با شعار «زندگی با آیه‌ها» درماه مبارک رمضان گفت: این طرح با هدف  ترویج گفتمان قرآنی در زندگی و به عبارتی درهم ‌آمیختن سطر به سطر زندگی با آیه‌هاست.

قربانی در ادامه خاطر نشان کرد: این طرح قرآنی در چهار سطح تعریف شده است که گام اول آن گفتمان کردن زندگی با آیات، گام دوم انس با مفاهیم آیات، گام سوم انس با الفاظ قرآن کریم(حفظ آیات) و گام چهارم نیز کنشگری با محوریت تعلیم و عمل به آیات است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس نیز در این جلسه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید مفاهیم قرآنی به‌ گونه‌ای وارد بطن جامعه اسلامی شده که به مسلّمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار مردم تبدیل شود.

وی اضافه کرد: تولید کلیپ‌هایی در زمینه آموزش، حفظ مفاهیم، تدبر در آیات، تهیه کاربرگ‌های آموزشی برای کودکان و ویژه برنامه‌های فرهنگی توسط گروه‌های رسانه‌ای در محور این فراز‌ها انجام می‌شود.

 


کارگاه توجیهی طرح ملی مسطورا ویژه خانه های قرآن فردوس برگزار شد کارگاه توجیهی طرح ملی مسطورا ویژه خانه های قرآن فردوس برگزار شد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 38 بار