Sunday 05 May 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴   اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» با تدبر در ۳۰ آیه از قرآن کریم

اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» با تدبر در ۳۰ آیه از قرآن کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه از اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید امیر موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه از اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» با تدبر در ۳۰ آیه از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه طرح «زندگی با آیه‌ها»، به گفتمان سازی و ترویج معارف قرآن با تمرکز بر ۳۰ آیه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان می‌پردازد نیازمند همت همکاری و همراهی همه جانبه را دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح ملی بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و پیاده سازی این طرح در سطح شهرستان  امید است که محور منبرها و فعالیت‌های تبلیغی ،قرآنی، تفسیری ماه مبارک رمضان این آیات منتخب باشد.

حجت الاسلام موسوی در معرفی «طرح ملی مسطورا» گفت: این طرح با محوریت آموزش مفاهیم قرآنی و «زندگی با آیه‌ها» ویژه اقشار مختلف در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود. و می‌خواهیم ۳۰ آیه قرآن کریم را بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با آنها زندگی کنیم.در این طرح آیاتی از قرآن را انتخاب و سطر به سطر آنها با شعار «زندگی با آیه‌ها» در بطن خانواده و جامعه صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در نهضت ملی زندگی با آیه‌ها به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم جوایز بسیار مادی و معنوی از جمله کمک هزینه حج عمره، کربلا، مشهد مقدس و هزاران هدیه دیگر با کمک بانیان فعالیت‌های قرآنی تهیه شده و در قالب چند مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان اهدا می‌شود.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 126 بار