Friday 03 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۱۲/۲۳   انس با قرآن و محبت و عمل به آن از آرمان‌های انقلاب و مطالبه خون شهداء

انس با قرآن و محبت و عمل به آن از آرمان‌های انقلاب و مطالبه خون شهداء

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گردهمایی فعالان قرآنی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل حسینیه حاج علی‌اشرف برگزار شد گفت: انس با قرآن و محبت و عمل به آن از آرمان‌های انقلاب و مطالبه خون مبارک شهدا است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات خراسان جنوبی حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گردهمایی فعالان قرآنی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل حسینیه حاج علی‌اشرف برگزار شد گفت: انس با قرآن و محبت و عمل به آن یکی از آرمان‌های انقلاب و خواسته خون شهدا است. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در این شرایط آخرالزمانی که روزبه‌روز شدت کید طاغوت و مکر دشمن زیاد شده است باید به سراغ الگوی موفق که سیره انبیا هست برویم چه اینکه که وقتی که اوج بحران بر علیه پیغمبر است آیه نازل می‌شود که ولا تطع الکافرین وَ جاهِدهُم بِه جِهادًا کَبیرًا و این قرآن هست که دست برتر ما در جنگ شناختی است. در خصوص برتری قرآن باید دقت کنیم رجزخوانی خدا را نسبت به قرآن شریف که تحدی می‌کند به اینکه مشابه قرآن بیاورند و اگر یهود می‌توانست یک سوره بیاورد و در برابر عظمت قرآن می‌توانستند کاری انجام دهد تا حالا این کار را کرده بود و این از استیصال دشمن ما است که نمی‌تواند یک سوره که کوچک‌ترین آن سوره کوثر است بیاورند یا مشابه آن را بیاورد. با نگاهی به مجاهدت رزمندگان هم می‌بینم انس با قرآن جزء سیره معرفتی شهداست و یکی از نکاتی که امروز جزء آرمان‌های اصلی انقلاب است و خواسته‌های خون مبارک شهدا است و امروز هم خون شهدا هم چنین چیزی را می‌خواهد انس، محبت و عمل به قران است. وی با اشاره به بحبوحه‌های جنگ‌های آخرالزمانی افزود: پیشرفته‌ترین سلاح‌ها در بین مردم دنیا و دول عالم ردوبدل می‌شود و الحمدلله به برکت همین آیات کریمه قران، جوان‌های این مملکت آمده‌اند بهترین‌ها را از آن خودشان کرده‌اند و در هشت سال دفاع مقدس هم که امام می‌فرمایند: فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی تربیت این جوان‌هایی است که در این مکتب آمده‌اند و این‌گونه با اندیشه اسلامی رشد کرده‌اند. مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به منفوریت اسرائیل در دنیا و محبوبیت قرآن در جهان گفت: مادر غزه ای را شاهد هستیم با اینکه فرزندش ترکش خورده و زخمی است و خانه‌اش آوار شده است و خانواده‌اش به شهادت رسیده است چه اتفاقی می‌افتد از جایی که خانه‌اش آوار شده تا خط امنی که رزمندگان قسام هستند نه گریه و نه استیصالی دارد و مدام آیات جهاد را می‌خواند و به سربازان قسام روحیه می‌دهد مقام معظم رهبری کسی که تمام عالم مبهوت ایشان شده‌اند در این عالمی که همه بر علیه این نظام و انقلاب جنگ‌افروزی می‌کنند ایشان بر مبنای طرح کلی اندیشه اسلامی که تفکر قرآنی دارد این کشور را به احسن وجه، مقتدر و قابل الگوگیری برای بقیه مردم دنیا سکان‌داری می‌نمایند. وی با اشاره به آتش‌زدن قرآن توسط برخی معاند با این کتاب الهی گفت: اگر اینها از قرآن ضربه نمی‌خورند آن را آتش نمی‌زدند و شاهد آن هستیم که با این کار آنها ده‌ها برابر به طرف‌داران قرآن اضافه می‌شود؛ چون باز برای مردم عالم این سؤال پیش می‌آید که مگر این کتاب چه دارد که این‌قدر با آن دشمنی دارند و آن را آتش می‌زنند. وی در پایان با اشاره به این بیان حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی «ع» که فرمودند: «اِذَ ا الْتَبَسَتْ عَلَیْکُمُ الفِتَنُ کَقِطَعِ اللَّیْلِ الْمُظْلِمِ فَعَلَیْکُمْ بِالْقُرآنِ» گفت: امروز هر کس با قرآن و با ولایت مانوس باشد در صراط مستقیم است.


انس با قرآن و محبت و عمل به آن از آرمان‌های انقلاب و مطالبه خون شهداء انس با قرآن و محبت و عمل به آن از آرمان‌های انقلاب و مطالبه خون شهداء انس با قرآن و محبت و عمل به آن از آرمان‌های انقلاب و مطالبه خون شهداء انس با قرآن و محبت و عمل به آن از آرمان‌های انقلاب و مطالبه خون شهداء

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 25 بار