Tuesday 30 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۲/۲۱   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ فعالیت 70 روحانی در مساجد شهرستان قائنات در ماه رمضان

فعالیت 70 روحانی در مساجد شهرستان قائنات در ماه رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات گفت: 70 روحانی در شهر و روستاهای قاینات برای نشر، توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در ماه مبارك رمضان فعالیت می کنند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی در همایش طلایه داران تبلیغ که به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات برگزار شد، حضور روحاني و مبلغ در مساجد و تكايا را امري ضروري دانست و گفت:  ماه رمضان ماه تعبد، بندگی و خودسازی و تزکیه نفس در مقابل هواهای نفسانی است.

وی افزود: ماه رمضان فرصتی است تا بتوانیم توشه‌ای برای خود در آخرت مهیا کنیم 

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، بابیان اینکه  استقرار روحانی در روستاها زمینه‌ساز امور فرهنگی است گفت: 70 روحانی مستقر، طرح هجرت و مبلغین بومی و همچنین اعزامی از مشهد و قم درطول ماه مبارک رمضان برای نشر و توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاینات با اشاره به حضور مبلغین از حوزه‌های علمیه قم و مشهد و همچنین روحانیون بومی شهرستان و حضور آن‌ها در مساجد شهر و روستا در طول ماه مبارک رمضان گفت: محورهای سخنرانی این افراد تبیین جایگاه ولایت‌فقیه، تبیین پویش ملی مسطورا، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، تبیین آسیب ماهواره، شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و موبایلی و راه‌های مقابله با آن، زکات و... است.

وی برگزاری نماز جماعت، برنامه‌های قرآنی، احکام، مسائل دینی و فرهنگی را ازجمله برنامه‌هایی دانست که در طول ماه مبارک رمضان توسط این تعداد روحانی و با مشارکت گسترده مردم برگزار می‌شود.


فعالیت 70 روحانی در مساجد شهرستان قائنات در ماه رمضان فعالیت 70 روحانی در مساجد شهرستان قائنات در ماه رمضان فعالیت 70 روحانی در مساجد شهرستان قائنات در ماه رمضان

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 17 بار