Friday 03 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۱۲/۰۷   امام‌جمعه شهرستان بشرویه؛ هر رایی در روز انتخابات تیری بر چشم دشمنان و مستکبران جهان

 هر رایی در روز انتخابات تیری بر چشم دشمنان و مستکبران جهان

امام جمعه شهرستان بشرویه در مراسم جشن روز ولادت حضرت امام زمان«عج» که در آستانه امامزاده بی بی نجمه خاتون مجد برگزار شد گفت: اتفاقاتی که بعد از انقلاب در جمهوری اسلامی رخ‌داده است زمینه حضور آن حضرت را سرعت بخشیده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علیرضا زارعی امام‌جمعه بشرویه در روز جشن ولادت حضرت مهدی (عج) که در آستانه امامزاده واجب‌التعظیم بی‌بی نجمه خاتون مجد برگزار شد ضمن دعوت از همه اقشار مردمی جهت حضور در انتخابات گفت: اتفاقاتی که بعد از انقلاب در جمهوری اسلامی رخ‌داده است زمینه حضور آن حضرت را سرعت بخشیده است.

امام‌جمعه بشرویه با اشاره به حضور گسترده مردم در صحنه‌های حماسی انقلاب نظیر ۲۲ بهمن‌ماه افزود: مهم‌ترین وظیفه ما در عصر غیبت در صحنه بودن و مسئولیت‌پذیری در جامعه است.

حجت‌الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: هر رایی در روز انتخابات تیری بر چشم دشمنان و مستکبران جهان خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به تأکیدات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای - مدظله‌العالی - به حضور فعال در انتخابات آتی گفت: باتوجه‌به اینکه در دوره غیبت کبری به سر می‌بریم بر ما واجب است که به تأکیدات و فرامین نایب امام‌زمان (عج) در خصوص حضور گسترده و مشارکت قوی در انتخابات لبیک گفته و جامعه عمل بپوشانیم.


 هر رایی در روز انتخابات تیری بر چشم دشمنان و مستکبران جهان  هر رایی در روز انتخابات تیری بر چشم دشمنان و مستکبران جهان

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 36 بار