Sunday 19 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۲/۰۲   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی موجب ارتقای اقتدار ملی می‌شود

حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی موجب ارتقای اقتدار ملی می‌شود

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند در عرصه بین‌الملل مسائل امنیتی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ارتقا دهد.

به گزار ش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات  با بیان اینکه در قرآن کریم آیات متعددی درباره انتخاب اصلح وجود دارد، گفت: در آیه ۱۱ سوره رعد آمده است: «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خود آن قوم خواسته باشند سرنوشت خود را تغییر دهند»، لذا تغییر سرنوشت حرکتی است که خود انسان می‌تواند انجام دهد که یکی از این کارها انتخابات است.

خداوند همه انسان‌ها را مختار آفریده و برای آنها حق انتخاب قائل شده است. مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ضمن رضایت خداوند، اهل بیت(ع) و شهدا موجب ناامیدی دشمنان ایران و انقلاب اسلامی خواهد شد. لذا، در عرصه ملی زمانی که مجلسی با حضور حداکثری و قوی شکل بگیرد در موضع‌گیری‌ها و قانون‌گذاری‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند در عرصه بین‌الملل مسائل امنیتی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ارتقا دهد. در این برهه از زمان رأی هر فرد دارای بیشترین اهمیت است، چراکه مانند موشکی در دل جبهه کفر و استکبار جهانی فرو می‌رود.

دشمنان به دنبال تضعیف ایران بوده و به همین دلیل به دنبال کاهش مشارکت هستند. از دیدگاه قرآن و روایات ائمه معصوم(ع) در انتخاب فرد اصلح و همان‌طور که امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرده‌اند فرد کارگزار باید اهل عمل، مؤمن، کارآمد و دارای سابقه خوب و تجربه قوی باشد.

رأی دادن حق هر فرد و یک نوع تکلیف شرعی است. لذا، انتظار از مجلس این است که قوی، کارآمد و قوانینی را تصویب کند که اثرات آن در عرصه بین‌المللی به‌صورتی باشد که ایران را به جایگاه واقعی خودش که مقدمه ظهور امام زمان(عج) است برساند و در داخل نیز نمایندگان مواردی را قانون‌گذاری کنند که اثرات آن در داخل ملموس باشد و کارها را تسهیل کند و آثار برکات را در سفره مردم ببینیم.

مقام معظم رهبری فرمودند: «همه موظف هستند که هر کسی تریبون و صحبتی دارد و هر کسی که هنرمند است با هنر خود زبان و قلم خود کار کنند و زنان می‌توانند نقش بسیار بزرگی در حضور حداکثری مردم ایفا کنند»؛ رسانه ملی و خبرگزاری‌ها می‌توانند با تشویق و برنامه‌های تأثیرگذار در فضای مجازی حضور حداکثری مردم را رقم بزنند و تبلیغ چهره به چهره و پویش «به اضافه یک» وقتی اتفاق می‌افتد که هر کسی علاوه بر خودش یک فرد دیگری را نیز پای صندوق رأی بیاورد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 70 بار