Friday 03 May 2024

جستجو

شهرستان فردوس ۱۴۰۲/۱۱/۳۰   شهرستان فردوس پیشتاز در برگزاری محافل مجمع الذاکرین

شهرستان فردوس پیشتاز در برگزاری محافل مجمع الذاکرین

جشن صدودهمین جلسه هفتگی مجمع الذاکرین بقیه الله فردوس همزمان با ماه پرخیر و برکت شعبان المعظم برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، جواد خاکسار، رئیس کانون مداحان شهرستان فردوس با اعلام اینکه فردوس از شهرستان‌های پیشتاز در محافل مجمع الذاکرین است، اظهار داشت: مداحان فرماندهان معنوی جامعه و بازوان پرتوان ولایت در عرصه جنگ نرم و جهاد تبیین هستند.

جواد خاکسار خاطرنشان کرد: برنامه ما در مجمع الذاکرین فردوس تقویت مباحث بصیرتی، اخلاقی- تربیتی و ارائه مباحث تخصصی در حوزه‌های شعری و اصول  و فنون مداحی است که سعی داریم با استفاده از روش‌های نوین و فن‌های جدید جلسات مجمع الذاکرین خروجی‌های بهتر و پررنگ‌تری داشته باشد.

وی ماهیت مجمع الذاکرین را در جهت شکوفایی و فراگیری مداحان نوجوان و جوانان علاقه‌مند به این رشته عنوان کرد و در ادامه تصریح کرد: در جلسات آموزشی مجمع الذاکرین، به تربیت و آموزش نسل جدید برای ورود به عرصه ستایشگری پرداخته می‌شود.

رئیس کانون مداحان فردوس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در جلسات دیدار با مداحان و شاعران که فرمودند: «هنر مداحی و مقوله هیئت که محورش مداح است و واعظ نیز در کنار او، جزو مهم‌ترین بخش‌های قدرت نرم جامعه اسلامی است.» افزود: در جلسات مجمع الذاکرین ضرورت دارد در کنار مباحث آموزشی، موضوعات بصیرتی و مسائل روز هم در این جلسات تبیین شود.

رئیس کانون مداحان فردوس در پایان اضافه کرد: از آغاز چهارمین دوره کانون مداحان در شهرستان فردوس تاکنون تعداد صد و هشت جلسه هفتگی برگزارشده است که بنا داریم صدودهمین جلسه هفتگی را که مقارن با ایام ماه پر خیروبرکت شعبان المعظم و میلاد حضرت حجت روحی فداه نیز هست را جشن بگیریم.

 


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 64 بار