Friday 03 May 2024

جستجو

شهرستان قاین ۱۴۰۲/۱۱/۲۹   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ حضور حداکثری درانتخابات موجب مایوس شدن دشمن است

حضور حداکثری درانتخابات موجب مایوس شدن دشمن است

رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان قائنات گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بسیارمهم است وقطعا هرچه حضور پررنگ تر باشد واتحاد بین مردم بیشتر باشددشمن را بیشتر ناامید خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: درآیات متعدد خداوند به وجود مقدس امام زمان (عج) اشاره‌کرده است و با ظهور حضرت مهدی (عج) دنیا پراز عدل وداد می‌شود.

 وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در چند روز آینده دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش روداریم که بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد،  با تأکید برحضور مردم در خصوص انتخابات گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به کسی رأی و فردی را انتخاب کنیم که برای شهرستان و منطقه مفید باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اهمیت آن گفت: شخصی که به‌عنوان منتخب مردم انتخاب می‌شود فردی باشد که دیانت در او باشد و از روی دیانت عمل کند

وی گفت: مردم باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح توجه ویژه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات گفت: بیان ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح از زبان رهبری نشان‌دهنده حمایت از شخص خاصی نیست بلکه ایشان همیشه خصوصیات کاندیدای اصلح را بیان می‌کنند و این مردم هستند که باید تشخیص دهند به چه کسی رأی دهند.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، ضمن تأکید بر اتحاد و همدلی در جامعه گفت: به‌واسطه انتخابات و کاندیداها، مردم باید با یکدیگر مدارا و برخورد خوبی داشته باشند و خدای‌نکرده به خاطر کاندیداها به جان یکدیگر  نیفتند که دشمن  از این فرصت‌ها سوءاستفاده می‌کند.

وی افزود: در انتخابات باید به مرّ قانون توجه  شود و همه به دنبال انتخابات سالم باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی  بسیار مهم است و افزود: قطعاً هرچه حضور پررنگ‌تر باشد و اتحاد بین مردم بیشتر باشد دشمن را بیشتر ناامید خواهیم کرد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 67 بار