Friday 03 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۲۹   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ برگزاری جشن های شعبانیه در 60 نقطه شهرستان قائنات

برگزاری جشن های شعبانیه در 60 نقطه شهرستان قائنات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین از برگزاری جشن های نیمه شعبان در بیش از 60 نقطه شهرستان قائنات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات از برگزاری مراسم جشن‌های نیمه شعبان در بیش از 60 منطقه شهری و روستای با محوریت روحانیون خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسمات محوری و خاصی در نیمه شعبان و باهمت روحانیون، هیئات مذهبی،کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و ...در شهرستان قائنات برگزار خواهد شد.

وی افزود: آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار هدف اصلی برگزاری جشن نیمه شعبان در شهرستان قائنات است

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، با تأکید بر فضاسازی شهر از ادارات، مردم، بازاریان و اصناف خواست تا در برگزاری  جشن‌هایی درخورشان و منزلت حضرت مهدی موعود (عج) همکاری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات با اشاره به  اینکه در بیش از 60 نقطه شهرستان جشن‌های نیمه شعبان برگزار خواهد شد گفت: برگزاری جشن محوری در مهدیه قاین، برگزاری جشن بزرگ  نیمه شعبان در مساجد جامع، غدیر و ... و همچنین جشن محوری نیمه شعبان در روستاهای شهرک قدس، ورزگ، تیغاب و دیگر روستاها ازجمله مراسمات ویژه این ایام خواهد بود که با حضور میهمانان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، بر محتوایی بودن جشن‌ها تأکید کرد و گفت:جشن‌هایی که برگزار می‌شود بایستی توشه‌ای برای مدعوین و مستمعین داشته باشد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 64 بار