Friday 03 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۲۶   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ حضرت ابوالفضل(ع)؛ مصداق و الگوی وفاداری

حضرت ابوالفضل(ع)؛ مصداق و الگوی وفاداری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات با بیان اینکه حضرت ابوالفضل(ع) مصداق و الگوی وفاداری هستند، گفت: زمانی که انسان دارای بصیرت و بینش سیاسی عمیق باشد، قطعاً نسبت به عقاید و دین خود وفادار خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات  بابیان اینکه حضرت ابوالفضل(ع) مصداق و الگوی وفاداری هستند، بیان کرد: یکی از شاخصه‌های ویژه و بارز آن حضرت وفاداری است؛ ایشان با ایده و عقیده‌ای که داشتند تا پای جان ایستادگی کردند و در وفای به آن عهدی که بسته بودند در خوشی‌ها و سختی‌ها پای‌کار ایستادند.

وی با اشاره به شاخصه بصیرت و بینش سیاسی حضرت ابوالفضل(ع) گفت: امام سجاد(ع) در روایتی می‌فرمایند عموی ما عباس بصیرت نافذی داشت. در این برهه از زمان نیز شایسته است که نسل جوان و نوجوان ما و کل عموم نسبت به اعتقادات خود، اسلام، مکتب اهل‌بیت(ع) و آرمان‌های حضرت که این مسیر نورانی برای ما آشکار کردند نیز عمل کرده و در این مسیر ثابت‌قدم و وفادار بمانیم.

حجت‌الاسلام سهرابی‌نژاد بابیان اینکه در مسیر دین، اهل‌بیت(ع)، انقلاب و شهدا ماندن مهم است، اظهار کرد: در این مسیر نباید با چند شبهه‌ای که علیه اعتقادات، دین، انقلاب و امام در فضای مجازی و حقیقی مطرح می‌شود، سست شد و اگر بصیرت و بینشی که مسیر حق و حقیقت است در وجودمان باشد دست از این مسیر نورانی که حق بوده بر نخواهیم برداشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات بابیان اینکه ادامه این مسیر با توکل به خدا، بصیرت، بینش و به‌وسیله تفکر و تعقل و هم‌نشینی با بزرگان صورت می‌گیرد، یادآور شد: زمانی که انسان دارای بصیرت و بینش سیاسی عمیق باشد قطعاً نسبت به عقاید و دین خود وفادار خواهد ماند.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 38 بار