Friday 26 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۴/۲۷   احداث 9 باب خانه عالم در سال جاری در شهرستان درمیان

احداث 9 باب خانه عالم در سال جاری در شهرستان درمیان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان از احداث 9 باب خانه عالم در شهرستان درمیان با همکاری نهاد پیشرفت بنیاد علوی شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد هادی نودهی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان از برگزاری جلسه با مسئول محترم نهاد پیشرفت بنیاد علوی شهرستان خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد 9 باب خانه عالم در شهر قهستان(محله آسیابان) و روستاهای سیدان، براندود، زیر براندود، دره عباس، منند، خونیک چارتنگ، فورخاص و نوغاب آنیک با همکاری نهاد پیشرفت بنیاد علوی شهرستان احداث شود.  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان گفت: تمامی روستاهای بالای 100 خانوار این شهرستان دارای خانه عالم می باشد که در اکثریت آن ها روحانی مستقر می باشد.

وی افزود: در این مرحله اولویت با روستاهای بالای 200 نفر جمعیت می باشد که انشاء الله در سال 1400 احداث این 9 باب خانه عالم به زودی انجام خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام پور مهدوی مسئول نهاد پیشرفت بنیاد علوی شهرستان به نقش و جایگاه خانه‌های عالم و ساخت و ساز آن در جامعه اسلامی مطالبی بیان کرد و گفت: ساخت خانه‌های عالم تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ایجاد کرده است و توسعه آن در مناطق مختلف روستایی و ماندگاری روحانیون سبب غنای چهره دینی و تربیت اسلامی در روستاها شده است.

وی افزود: مقدمات اولیه ساخت خانه های عالم شروع شده و در همین هفته جهت واگذاری به پیمانکار به مناقصه گذاشته خواهد شد.


احداث 9 باب خانه عالم در سال جاری در شهرستان درمیان

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی درمیان
بازدید : 266 بار