Friday 03 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۲۵   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است

حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در مسجد جوادالائمه (ع) گفت: حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مسجد جوادالائمه(ع) شهرک ابومنصور قاین ضمن تبريک اعياد شعبانيه با اشاره به فداکاریها و از خود گذشتگی حضرت ابوالفضل در صحرای کربلا گفت: حضرت ابوالفضل(ع) در آن شرایط سخت در کربلا، امام و مولای خود را تنها نگذاشت و میتوان از ایشان بعنوان الگوی ولایت پذیری برای شیعیان در زمانه امروز نام برد.

حجت الاسلام سهرابی نژاد اظهار داشت: تمامي عاشقان و شيفتگان امام حسين(ع) در روز قيامت از شفاعت آن امام بزرگوار برخوردار خواهند شد زيرا عشق به امام حسين(ع)، عشق به همه خوبيهاست.

 وي بر ضرورت توسعه تبليغ در الگودهي سيره زندگاني امام حسين (ع) در جامعه تاکيد کرد و گفت: قيام امام حسين (ع) بايد از ابعاد گوناگون مادي و معنوي، فردي و اجتماعي، اخلاقي، سياسي، نظامي و فرهنگي الگو و سرمشق باشد چرا که عاشورا رسالت بزرگي را بر دوش همه دينداران بويژه افراد آگاه جامعه نهاده است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد افزود: امام حسين (ع) نوري است كه در قلب مردم هيچ وقت خاموش نمي شود و از خود گذشتگي امام حسين (ع) است كه اسلام را زنده نگه داشته است و آن امام همام الگوي ايثار، شهادت، شهامت، شجاعت، عرفان و معنويت براي همه انسانهاست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین بیان داشت: اسلام در طول تاریخ از قیام کربلا الهام گرفته و با بهره‌ گیری از آموزه‌های آن در مقابل هرگونه ظلم و ستم ایستاده است

وی در ادامه مطالبی پیرامون جهاد تبیین، فرزندآوری، تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی و همچنین حضور حداکثری همه اقشار مردم در پای صندوق‌های رای بیان نمود.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات همچنین از برگزاری جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مساجد، هیئات مذهبی، بقاع متبرکه و ... خبر داد و افزود: در بیش از 50 مسجد و هیئت مذهبی مراسم جشن اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس با سخنرانی و محوریت روحانیون مستقر برگزار شده است.


حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ولایت پذیری است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 22 بار