Friday 03 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۲۳   آمادگی مساجد و هیئات مذهبی شهرستان قائنات جهت برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع)

آمادگی مساجد و هیئات مذهبی شهرستان قائنات جهت برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع)

رئیس اداره‌تبلیغات‌اسلامی شهرستان قائنات از آمادگی مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان جهت برگزاری جشن ولادت امام حسین(ع) خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات، از آمادگی کامل مساجد و هیئات مذهبی شهر و روستاهای این شهرستان جهت برگزای مراسم جشن ولادت امام حسین(ع) خبر داد.

وی افزود: با محوریت روحانیون مستقر و طرح هجرت جشن میلاد امام حسین (ع) در سطح مساجد و هیئات مذهبی شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد تصریح کرد: سخنرانی، مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع)، پخش شربت و شیرینی، اهدای جوایز، نصب پلاکارد و آذین بندی معابر و مساجد از جمله برنامه‌های قابل اجرا در این مراسم است.

وی اظهار داشت:پیامبر اسلام (ص) درباره امام حسین (ع) سخنان بسیار پرمحتوایی را بیان فرموده اند که در یکی از آنها آمده است؛ حسین چراغ هدایت و کشتی نجات امت و بشریت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات بیان داشت: اسلام در طول تاریخ از قیام کربلا الهام گرفته و با بهره‌ گیری از آموزه‌های آن در مقابل هرگونه ظلم و ستم ایستاده است


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 25 بار