Thursday 02 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۲۳   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: ملت بصیر مهم‌ترین دستاورد و سرمایه نظام است

ملت بصیر مهم‌ترین دستاورد و سرمایه نظام است

حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: مهم‌ترین دستاورد این نظام، دستیابی به سرمایه ارزشمند ملتی بصیر است که دارای فناوری خنثی‌سازی نقشه‌های شوم استکباری است.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی گفت: انقلاب اسلامی ایران در اواخر قرن بیستم و ۳۴ سال بعد از جنگ جهانی دوم ظهور و بروز کرد، زمانی که غرب در اوج این ادعا بود که ما اداره دنیا را به بهترین شکل انجام می‌دهیم و زندگی مطلوب بشر را در تمام جهان بدون نیاز به خدا تأمین می‌کنیم و انقطاع از وحی؛ شاخصه اصلی این تفکر بود، ولی با تمام تلاشی که برای این تفکر و توسعه آن و مکان برنامه‌های رفاهی که در رسانه‌هایشان مطرح می‌کنند و طوری اشتهای کاذب برای دیگران درست کردند که کشور‌های کمتر توسعه‌یافته به تعبیر دنیایی آرزوی زندگی در اروپا را دارند، ولی امروز برای مراجعه به یک متخصص چشم در آلمان باید چند ماه در نوبت باشند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی عنوان کرد:، اما در ورای تبلیغات رسانه‌ای دروغین فرهنگ غرب در ارائه خدمات اجتماعی به جوامع خودش و تکریم آن‌ها، به بن‌بست خورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایط رجزخوانی جریان غرب؛ امام و امت اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را با یک ماهیت فرهنگی و با‌اندیشه تمدنی \" کلمة الله هی العلیا\" و با شعار‌های ارزشی با این مضمون که می‌خواهیم پرچم لا اله الا الله بر فراز قله‌های جهان برافراشته شود، در برابر تفکر مادی‌گرای غرب علم کردند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: تعابیر مختلف‌اندیشمندان عالم در این خصوص حاکی از یک رخداد عظیم جهانی بعد از بهمن ۱۳۵۷ است، به‌طوری‌که عده‌ای رهاورد این حرکت را حاکمیت ارزش‌های الهی و عده‌ای هم پای‌کار آوردن مردم و حق انتخاب سرنوشت خود را می‌دانند و عالمان اهل سنت نیز وحدت بین شیعه و سنی و جهاد کبیر در مقابل استکبار را ماحصل اندیشه تابناک امام خمینی (ره) می‌دانند.

وی ادامه داد: شیخ عبدالله الدقاق بحرینی تقویت اراده امت اسلام برای قیام علیه ظلم را برجسته‌ترین موفقیت رهبر کبیر انقلاب می‌داند. آنتونی گیدنز جامعه‌شناس مشهور سکولار بریتانیایی نیز در اواخر دهه ۹۰ میلادی در کتابش می‌نویسد که جهان بیشتر از وقوع انقلاب ایران، در یک حرکت هماهنگ به سمت حذف دین از زندگی و سکولاریسم حرکت می‌کرد و انقلاب ایران مسیر جهان را به سمت حیات و زیست دینی تغییر داد.

وی افزود: توصیف ریچارد نیکسون رئیس‌جمهور آمریکای جنایتکار در دهه ۷۰ میلادی نیز درباره انقلاب اسلامی این است که \"طوفانی در جهان به راه افتاد و ما قادر به مهار این طوفان نیستیم.

حجت‌الاسلام سالاری عنوان کرد: گیلدا مورکرت فعال ضد جنگ آمریکایی نیز اخیراً در یک مطلبی در مقایسه وضعیت زنان ایران و آمریکا نوشته است که سهم زنان پزشک در ایران ۴۰ درصد و در آمریکا ۲۴ درصد، تعداد زنان زندانی ایرانی ۳ درصد و آمریکا ۱۰ درصد، نرخ مرگ‌ومیر مادران در هر ۱۰۰ هزار تولد نوزاد در ایران ۷ نفر و در آمریکا ۲۳ نفر، مرخصی زایمان با حقوق برای زنان ایرانی ۷ ماه و در آمریکا صفر است. او می‌نویسد که مقاومت در برابر امپریالیسم غرب مهم‌ترین دستاورد انقلاب و امام بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:، اما آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان شاگرد ممتاز مکتب امام و رهبر حکیم، اندیشمند، مدیر و مدبر ما در سال ۱۳۷۸ نکته‌ای دقیق را مطرح و بیت الغزل کار امام راحل را ایجاد حکومت اسلامی دانست که نقطه قوت و مهم این بیت الغزل؛ ایمان، اعتقاد، همراهی و همکاری مردم با حکومت اسلامی است و نتیجه این همراهی و همکاری مبتنی بر اعتقاد و‌ایمان، ایجاد یک ملت الگو برای سایر ملت‌ها شده است.

وی ادامه داد: اگر معتقدیم که این کشور در خیلی از زمینه‌ها جزء اولین‌های دنیا شده است، اگردرعرصه سلامت و علاج بیماری‌های صعب‌العلاج، موفقیت‌های علمی، فناوری‌های جدید نظامی، هسته‌ای، نانو و خیلی از پیشرفت‌هایی که متأسفانه کمتر بیان‌شده است، ولی باید گفت که مهم‌ترین دستاورد این نظام دستیابی به سرمایه ارزشمند ملتی بصیر است که دارای فناوری خنثی‌سازی نقشه‌های شوم استکباری است.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: در همین مملکتی که حق توحش و تابلوی ورود ایرانی و سگ ممنوع بود، اکنون زوزه عجز استکبار بلند شده و عین الاسد فتح بابی برای زدن پایگاه‌های سری آمریکا در اردن توسط جبهه مقاومت شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: قطعاً این مسیر سختی دارد و در جنگ شناختی و مبارزه با طاغوتی که انواع فتنه و نفاق را در آستین دارد، دشمن به دنبال شکستن عزم راسخ مردم در جنگ اراده‌هاست.

وی بیان کرد: حضرت موسی که پیغمبر بود هم از خداوند درخواست افزایش سعه‌صدر و ظرفیت داشت تا بتواند بار سنگین رسالتش را به منزل برساند. اکنون نیز کار بسیار سنگین و مسیر بسیار سخت است چراکه کینه استکبار ضربه خورده از منطق مقاومت، فتنه‌انگیزی و نفاق تقی زاده‌های دوران، مرعوبیت جناح دنیاطلب غرب باور [ که البته مختص به این انقلاب ما هم نیست و همه ائمه کسانی را همراه داشتند که در کوران حوادث کم آوردند]بیشتر هم شده است.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: ضروری است که سرنوشت ابراهیم هشام را بخوانیم که وکیل خاص امام رضا بود و به اسرار اندرونی امام هم راه پیدا کرد، ولی جریان نفوذ مأمون از او یک جاسوس تمام‌عیار درست کرد که در روایات تعبیر زندیق برای او به‌کاربرده شد.

وی بابیان اینکه امروز مأموریت مهم اقشار مختلف جامعه بصیرت شبانه‌روزی و تلاش در میدان مشارکت حداکثری در انتخابات است، تصریح کرد: نقطه درگیری ما و دشمن سر صندوق‌های رأی است و ما معتقدیم که حضور در انتخابات، تقویت جریان حسین‌ابن‌علی (ع) در کربلاست و عدم حضور و مشارکت به هر بهانه و دلیل سیاسی و اقتصادی، به‌منزله پر کردن خشاب اسلحه اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار است.

وی گفت: مأیوس شدن، مقهور جنگ رسانه‌ای دشمن شدن و استنکاف از حضور در این میدان جهاد، شکست در جنگ اراده‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز و در جنگ شناختی؛ آرمان علی وردی‌ها و روح‌الله عجمیان‌ها به میدان مجاهدت در نبرد آخرالزمانی رفته‌اند، یقین بدانید عده‌ای با حضور در پای صندوق‌های رأی به ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی و عده‌ای هم با عدم حضور در این عرصه به جنایت‌های اسرائیل، ترور‌های داعشی در کرمان، شیراز و مشهد رأی خواهند داد.

حجت‌الاسلام سالاری اظهارکرد: یقیناً امروز آن کسانی که به برکت اعتماد همین ملت و عنایت رهبر انقلاب، نام و نشانی پیدا کردند و به سرنوشت تقی‌زاده‌ها و ابراهیم هشام‌ها دچار شده‌اند، سم مهلکی هستند که در کنار تلاش شبانه‌روزی جبهه استکبار، باعث انحراف عده‌ای از مسیر ولایت می‌شوند که در این خصوص نیاز به جهاد تبیین است.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 28 بار