Thursday 02 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۱۱/۱۵   به مناسبت دهه مبارک فجر: برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان بشرویه

برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی  در شهرستان بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: کارگاه سبک زندگی قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر در محل حوزه علمیه ملاعبدالله بشرویه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور دکتر حمیدرضا سلمانیان قاری قرآن کریم و روان‌شناس اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم کشور ویژه اساتید، معلمان و مربیان قرآنی، مدیران تشکل‌های قرآنی، قاریان و حافظان قرآن در محل حوزه علمیه ملاعبدالله بشروی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش مهم آیات الهی در سبک زندگی انسان‌ها گفت: قران کریم به‌عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه پیامبر گرامی اسلام نقش سازنده غیرقابل‌انکاری در زندگی فردی و اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام نودهی قرآن کریم را عاملی مهم در ایجاد صمیمیت و صفا در زندگی بشر برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر از این کتاب بزرگ آسمانی به‌خوبی در زندگی خود استفاده نمائیم حتماً از محیطی سرشار از صفا و صمیمیت برخوردار خواهیم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: تمسک به قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام را تنها رمز موفقیت جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کریم تنها کتابی است که انسان‌ها می‌توانند با تمسک با آن راه خوشبختی و سعادت را پیموده و با درس‌آموزی از هشدارها و تذکرات آن سبک زندگی قرآنی را در زندگی خود پیاده‌سازی نموده و با فهم صحیح از آیات آن می‌توانیم اصول و پایه‌های زندگی خود را برنامه‌ریزی نموده و مشکلات خود را با تمسک از آن حل نمائیم.

وی در پایان گفت: در این کارگاه آموزشی ۵۰ نفر شرکت و برای تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر صادر می‌شود.


برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی  در شهرستان بشرویه برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی  در شهرستان بشرویه برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی  در شهرستان بشرویه برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی  در شهرستان بشرویه برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی  در شهرستان بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 36 بار