Friday 03 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۱۴   در دهه فجر امسال؛ اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی در شهرستان بیرجند

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی در شهرستان بیرجند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند گفت: برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی در ایام دهه مبارک فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي، حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی با مؤسسات و  تشکل‌های قرآنی و مذهبی، طی ایام دهه فجر سال جاري برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی  اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه سبک زندگی ویژه دانشجویان با حضور استاد برجسته کشوری، برگزاری پویش تدبر در سوره انشراح با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی، برگزاری جشن در همه مؤسسات قرآنی، غبارروبی مزار شهدا با حضور روحانیون محترم مستقر و هیئتهای مذهبی شهرستان ازجمله این برنامه‌ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام لطفی برگزاری مراسم جشن ویژه نوجوانان، برگزاری جشن‌های ملی توسط روحانیون مستقر در روستاهای سطح شهر بیرجند، دیدار و تبادل‌نظر هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با اساتید کشوری سبک زندگی، برگزاری کارگاه سبک زندگی ویژه مبلغان و مبلغات با حضور استاد برجسته از سازمان دارالقرآن کشور را از دیگر برنامه‌های اين دهه مبارک برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند در ادامه با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران و وحدت مردم در شکل‌گیری این انقلاب، افزود: دهه فجر یکی از مصادیق بارز دفاع ملی و وحدت ملی است.

وی بابیان اینکه باید در ایام‌الله دهه فجر یاد و خاطره افرادی که در دفاع از حریم ولایت و اهل‌بیت (ع) به شهادت رسیدند را گرامی بداریم، گفت: تاریخ بیانگر انقلاب‌های زیادی در کشورهای مختلف است که بیشتر شبیه به کودتا بودند تا انقلاب، اما انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت الله جهانی شد و عزت و اقتدار خود را پس از 40 سال حفظ کرد و هدف اصلی از انقلاب اسلامی، پرچم‌داری نظام اسلامی و تحویل آن به حضرت مهدی موعود (عج) است و پیام انقلاب اسلامی منحصر به مرز خاصی نبوده و فراگیر است.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بیرجند
بازدید : 44 بار