Thursday 02 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۱۲   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: مردم ایران به فهم عمیق سیاسی و ولایت‌باوری رسیدند

مردم ایران به فهم عمیق سیاسی و ولایت‌باوری رسیدند

حجت الاسلام سالاری‌مکی به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران به فناوری بینش و فهم عمیق سیاسی و ولایت‌باوری رسیدند که ماحصل آن نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز پنجشنبه (۱۲ بهمن) در آئین گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن در بیرجند اظهار کرد: یوم‌الله ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل عظیم الشان، مبدع حرکت تمدنی مردم ایران عزیز برای اعجاز بزرگ قرن یعنی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اواخر قرن بیستم و ۳۴ سال بعد از جنگ جهانی دوم و در اوج ادعای غرب که دنیا را منهای دین و خدا اداره می‌کنند، به پیروزی رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امام خمینی (ره) به پشتوانه ارزش‌های دینی، معارف قرآن و مردمی که اعتقادات آنان ریشه در کلام وحی و سیره اهل‌بیت (ع) دارد قیام کرد و فرمود پرچم «لا اله الاّ الله» را بر قلل رفیع کرامت و‏ ‏بزرگواری به اهتزاز درخواهیم آورد.

حجت‌الاسلام سالاری‌مکی ادامه داد: امام راحل به همراهی مردم و پشتوانه ارزشی این ملت در مقابل تفکر مادی‌گرای غرب قیام کرد.

وی به بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و هویت دادن به زنان اشاره کرد و افزود: آنتونی گیدنز جزو چند چهره شاخص جامعه‌شناسی در دنیای معاصر و دانشمندی سکولار درباره انقلاب اسلامی در اواخر دهه ۹۰ میلادی می‌گوید: «جهان پیش از وقوع انقلاب ایران در یک حرکت هماهنگ به سمت حذف دین از زندگی و سکولاریسم حرکت می‌کرد و انقلاب ایران مسیر جهان را به سمت حیات و زیست دینی تغییر داد».

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به تبیین هنر بزرگ امام خمینی (ره) به روایت رهبر انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب بیت الغزل کار امام، ایجاد حکومت اسلامی بود و نکته مهم آن ایمان و اعتقاد و همراهی و همکاری مردم با حکومت است و در ادامه فرمودند که بنده همیشه در ذهنم بود که این امت چگونه می‌تواند شهید و گواه باشد - شهید، یعنی نمونه و الگو - بعد در قضایای گوناگونِ خودمان دیدم اتفاقاً اگر بخواهیم امّت‌ها و ملت‌ها را هدایت کنیم، یک ملت باید بتواند الگو باشد.

حجت‌الاسلام سالاری‌مکی ادامه داد: همه کشورها آزادی بشریت از چنگال طاغوت زمان را خواستار هستند اما قطعاً این مسیر سختی دارد که باید مقاومت و ایستادگی کرد.

وی به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران به فناوری بینش و فهم عمیق سیاسی و ولایت‌باوری رسیدند که ماحصل آن نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردن است و این بزرگ‌ترین دستاوردی است که پیروان اهل‌بیت (ع) می‌توانستند به آن برسند و امروز ملت ایران به این دستاورد رسیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز زوزه ذلت دشمنان ایران را می‌شنوید و آنچه که در بین جوانان غیور این ملت شده عین الاسد زدن است و بقیه هم یادگرفتن که می‌تواند پایگاه آمریکایی‌ها در اردن را هم زد و این فناوری و بزرگ‌ترین افتخار این ملت و انقلاب است.

حجت‌الاسلام سالاری‌مکی بابیان اینکه اما دشمن بیکار ننشسته و می‌خواهد ظرفیت ولایی و ایمانی را با انواع ترفندهای رسانه‌ای نقطه‌زنی می‌کند، افزود: حضور سیاسی مردم درصحنه و انتخابات همه توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

بنا بر اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی، درمجموع به مناسبت ایام دهه فجر امسال ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص در قالب ۱۸ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، علمی، مذهبی، ورزشی و هنری در استان برنامه‌ریزی‌شده است.

 


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بیرجند
بازدید : 30 بار