Sunday 05 May 2024

جستجو

شهرستان سرایان ۱۴۰۲/۱۱/۰۶   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: حضور پر شور نوجوانان در اعتکاف مصداق بارز رویش های انقلاب اسلامی است

حضور پر شور نوجوانان در اعتکاف مصداق بارز رویش های انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به حضور 80 درصدی جوانان ونوجوانان در اعتکاف دانش‌آموزی امسال از جوانان خواست تا با تدبر و تفکر و توجه اعمال اعتکاف را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر کل تیلغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع معتکفین مسجد جامع بخش سه قلعه در شهرستان سرایان، اعتکاف را بهترین موقعیت برای با خدا بودن و خلوت با معبود دانست و از معتکفین خواست قدر این نعمت را بدانند و حداکثر استفاده را از این سه روز استثنایی داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری در جمع معتکفین خطاب به جوانان اذعان کرد: شما جوانان با حضور 80 درصدی خود در مراسم اعتکاف امسال، دشمنان را که می گفتند گرایش جوانان به دین کم شده را مایوس کردید.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شده به دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: قدر نعمت انقلاب اسلامی را باید بدانیم چون در سایه امنیت این کشور است که ما می توانیم این قبیل مراسمات معنوی بر پا کنیم و حضور نوجوانان در این مراسم مصداق بارز رویش های انقلاب است.

گفتنی است؛ شهرستان سرایان امسال 952 نفرمعتکف دارد که نسبت به سال گذشته که 561 نفر در اعتکاف حضور داشتند 69.7 درصد رشد داشته است.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سرایان
بازدید : 23 بار