Sunday 05 May 2024

جستجو

شهرستان نهبندان ۱۴۰۲/۱۱/۰۷   سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان: 15 مسجد در شهرستان نهبندان پذیرای معتکفین است

15 مسجد در شهرستان نهبندان پذیرای معتکفین است

حجت‌الاسلام رستم‌پور بابیان اینکه 15 مسجد پذیرای معتکفین است، گفت: در این اعتکاف 740 نفر شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رستمی پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان بابیان اینکه 740 نفر در 15 مسجد شهرستان با خدای خود خلوت کرده‌اند گفت: گاهی مشغله‌های دنيوی، اخروی و فعالیت‌های فرهنگی باعث می‌شود انسان در مرداب خودفراموشی آرام‌آرام فرورود و فریادهای فطرت پاک و عقل انسان در سکوتی معنادار بی‌جواب بماند.

وی افزود: انسان در بین این‌همه مشغله‌ها همیشه دنبال آرامشی بی‌پایان می‌گردد غافل از اینکه رجب زمانی خاص در مکانی خاص فرصتی است برای با خود بودن و با خود اندیشیدن که برای برگشت به خود است که این فرصتی طلایی و ناب ریل زندگی انسان را در مسیر قرب الهی قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام رستمی‌پور با اشاره به اینکه در شهرستان نهبندان با توجه به آمار سال قبل استقبال بسیار خوبی از مراسم اعتکاف امسال صورت پذیرفته است و 10 مبلغ  و 15 مبلغه در اعتکاف شرکت کرده‌اند، افزود: 520 نفر از معتکفین امسال بانوان و 22۰  نفر از آقایان بودند  و 2 مسجد دانش‌آموزی در شهرستان داشتیم که تعداد دانش‌آموز دختر 150 نفر و دانش‌آموز پسر 105 نفر بود.
وی با اشاره به تمرکز سازمان تبلیغات اسلامی در اعتکاف روی مادران به‌عنوان محور اصلی خانواده و پرورش‌دهندگان انسان‌ها ، عنوان کرد: ر شهرستان نهبندان یک مسجد برای اعتکاف مادر و فرزند در نظر گرفته‌شده بود.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی نهبندان
بازدید : 40 بار