Saturday 04 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۱/۰۶   حجت الاسلام و المسلمین سالاری مکی؛ اعتکاف درنگی است برای ارتقاء و رشدِ عیار بندگی

اعتکاف درنگی است برای ارتقاء و رشدِ عیار بندگی

حجت‌الاسلام سالاری مکی اعتکاف را برای ارتقاء و رشد عیار بندگی دانست و افزود: خوش به حال کسانی که لیاقت داشتند و خداوند آن‌ها را به این مهمانی دعوت کرده است.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع معتکفین خواهر و برادر در مسجد جوادالائمه (ع) شهرک ابومنصور شهرستان قاین اعتکاف را برای ارتقاء و رشد عیار بندگی دانست و افزود: خوش به حال کسانی که لیاقت داشتند و خداوند آن‌ها را به این مهمانی دعوت کرده است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی، اعتکاف را سرآغاز برای ارتقاء و رشد عیار بندگی مؤمن دانست و افزود: خوش به حال کسی که در مراسم اعتکاف دلش را صیقل می‌زند و تفکری بیشتر در مراحل بندگی خداوند می‌کند.

وی غفلت از این فرصت را از آسیب‌های احتمالی و عدم درک لذت کامل اعتکاف عنوان کرد و گفت: هر کار خوبی را شیطان به دنبال آسیب زدن به آن هست و گاهی ممکن است معتکف با بهره‌مندی حداقلی و چه‌بسا بدون بهره از این ظرف زمانی و مکانی عبور کند که به این مقوله هم باید دقت کرد.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اعتکاف باعث شود سرآغازی برای نشاط در عبادت، سرآغازی برای ارتقاء عیار بندگی در این دوره‌ی سخت آخرالزمان که دین‌داری گاهی همراه با سختی ولی باارزش است، باشد.

وی در پایان از معتکفین خواست در انتخابات پیش رو به‌فرمان رهبر عزیزمان لبیک بگوییم و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب بزنیم.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 24 بار