Saturday 04 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۱۰/۱۸   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ اعتکاف، بهترین فرصت برای دوری از گناهان و رذائل اخلاقی است

اعتکاف، بهترین فرصت برای دوری از گناهان و رذائل اخلاقی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در جلسه برنامه ریزی مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف، بهترین فرصت برای برای دوری از گناهان و زدودن رذائل اخلاقی و ناپاکی ها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در جلسه برنامه ریزی مراسم معنوی اعتکاف با بیان اینکه ماه رجب فرصتی برای تخلیه دل از گناهان، کینه ها و ناراحتی هاست، گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای دوری از گناهان و زدودن رذائل اخلاقی و ناپاکی ها است.

رئیس  اداره تبلیغات اسلامی قاین اظهار داشت: در ماه رجب خداوند گناهان مؤمنان را می‌بخشد و این ماه، ماه توبه و استغفار از تمام گناهان و اشتباهات است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد، بر اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی پربار درطول مدت اعتکاف در مساجد تاکید کرد و گفت: به طور حتم تغذیه فکری و روحی معتکفین از تغدیه جسمی معتکفین مهم تراست و تلاش ما و مجموعه برنامه ریزی مراسم اعتکاف شهرستان اجرای برنامه های پربار معنوی در بین معتکفین خواهد بود.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود مراسم معنوی اعتکاف امسال در 7 مسجد شهری و 16 مسجد روستایی شهرستان قاین برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات بر استفاده از تمام ظرفیتها در مراسم معنوی اعتکاف تاکید کرد و افزود: در مراسم معنوی اعتکاف از ظرفیت روحانیون بومی، مداحان، ادارات فرهنگی و ... استفاده خواهد شد.

در پایان این مراسم که با حضور فعالان فرهنگی شهرستان برگزار شد، هر یک از اعضاء به بیان نظرات و دیدگاههای خود در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف پرداختند.


اعتکاف، بهترین فرصت برای دوری از گناهان و رذائل اخلاقی است اعتکاف، بهترین فرصت برای دوری از گناهان و رذائل اخلاقی است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 47 بار