Friday 03 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۱۰/۱۶   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه؛ شهید سلیمانی باعث و بانی اضمحلال رژیم صهیونیستی

شهید سلیمانی باعث و بانی اضمحلال رژیم صهیونیستی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در مراسم محوری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع میدان بشرویه گفت: حاج قاسم سلیمانی باعث و بانی اضمحلال رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در مراسم محوری چهارمین سالگرد حاج‌قاسم سلیمانی که در محل مسجد جامع میدان بشرویه برگزار شد گفت: حاج‌قاسم سلیمانی باعث‌وبانی اضمحلال قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی بود

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه افزود: محور مقاومت همچون زمان حضور فیزیکی حاج‌قاسم سلیمانی (ره) باقدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 وی تأکید کرد: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که دشمن هنوز از شهید سلیمانی و مکتب او که هر روز در حال گسترش است، بیمناک است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به شهادت جمعی از زائران شهید حاج‌قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: عملیات‌های بزدلانه‌ای که در قالب ترورهای کور در جایی که مردم عزیزمان به عشق حاج‌قاسم حضور پیدا کرده‌اند نمود بارزی از همان ترورهای اول انقلاب است که توسط منافقین انجام می‌شد و رژیم صهیونیستی باید بداند که این ترورها هیچ نفعی برای او نداشته و باعث تقویت جریان مقاومت و پویایی بیشتر مردم ایران اسلامی خواهد شد.

 وی در پایان گفت: شهادت بالاترین درجه‌ای است که خداوند به انسان‌های صالح خود عطا می‌کند و اگر قرار است شیشه عمر انسان پر شود شهادت بهترین مرگی است که نصیب او شود.

گفتنی است حاضرین در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از عاملان حمله ترویستی شهدای کرمان اعلام نمودند.


شهید سلیمانی باعث و بانی اضمحلال رژیم صهیونیستی شهید سلیمانی باعث و بانی اضمحلال رژیم صهیونیستی شهید سلیمانی باعث و بانی اضمحلال رژیم صهیونیستی شهید سلیمانی باعث و بانی اضمحلال رژیم صهیونیستی

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 57 بار