Thursday 02 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۹/۰۶   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد

کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع مبلغات ، مداحان خواهر و مسئولین برگزاری جلسات قرائت قرآنی خانگی شهرستان طبس گفت:کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حجت سالاری؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع مبلغات ، مداحان خواهر و مسئولین برگزاری جلسات قرائت قرآنی خانگی شهرستان طبس گفت: از اهتمام جدی تشکل های دینی طبس به فعالیتهای منسجم قرآنی و فرهنگی قدر دانی می کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری گفت :همنطورکه مقام معظم رهبری می فرمایند که در هر جا قرار گرفتیم، همان‌جا را مرکز دنیا بدانیم و آگاه باشیم که همه‌ی کارها به ما متوجه است این مسئولیت پذیری و تعهد به کار جبهه و تشکیلاتی در خروجی و ثمردهی امورات محوله به ما نیز بصورت مستقیم اثر گذار هست.

وی بیان کرد: در موضوع فعالیت های مذهبی در هیئات مذهبی با در نظر گرفتن سه ضلع مبلغ ، هیات امنای هیئت و مداح باید کار تشکیلاتی صورت گیرد و نتیجه آن ادامه یک سیر ، یک جریان و یک کُنش واحد باشد که امسال با تکبه بر سیره حضرت زهرا سلام الله علیها با محوریت عملیات تبلیغی معجره مادری امیدواریم شاهد برنامه های خلاقانه در مسیر استفاده معجزگونه عواطف مادری در تقویت پیوندهای اجتماعی ،امید آفرینی و ترویج همدلی مومنانه در استان باشیم.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار داشت:در دهه اخیر دشمن برای ضربه زدن به اسلام و ایمان مردم خصوصا زنان جامعه بصورت نرم و با هدف گذاری مدت دار تلاش می‌کند تا هویت معنوی و ارزشی زن مسلمان را تغییر دهد و شعار های رنگین زن زندگی آزادی و دیگر پروژه های دشمن در اصل با همین هدف واحد در حال انجام هست.


کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد کار فرهنگی و تبلیغی باید جریان ساز باشد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 50 بار