Tuesday 07 May 2024

جستجو

شهرستان بشرویه ۱۴۰۲/۰۹/۰۶   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: سیره تبیینی حضرت فاطمه (س) محور فعالیت هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه باشد

سیره تبیینی حضرت فاطمه (س) محور فعالیت هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بابیان اینکه شهر بشرویه نماد حسینیه استان است، گفت: سیره تبیینی حضرت فاطمه (س) محور فعالیت هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حجت سالاری؛ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع مداحان، هیئت‌امنا و مبلغین هیئت مذهبی شهرستان بشرویه گفت: مردم ولایی شهرستان بشرویه همگام باسیل خروشان مردم ایران نشان دادند در مناسبتت مختلف مذهبی به‌عنوان حسینیه استان خراسان جنوبی حضور ویژه‌ای دارند و مصداق مرد میدان هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان داشت: یاری مظلوم امروز، مطالبه اکثر مردم و مسلمانان جهان شده و مردم به دنبال حق هستند تا در کنار یکدیگر زندگی همراه با آرامش و بدون خودکامگی‌های ابرقدرتان داشته باشند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: این‌یک حقیقت واضحی است که اسرائیل تمام‌شدنی و رو به پایان است و این ظلمی می‌کند سقوطش را سرعت می‌دهد و ان‌شاءالله ما شاهد برگشت زندگی عادی در سرزمین فلسطین خواهیم بود.

وی افزود: لازم است در جنگ شناختی که درآن هستیم در همین هیئت‌های مذهبی اضلاع مختلف هیئت پشت‌به‌پشت هم به این شبهه‌هایی که توسط دشمن در ذهن جوانان افتاده است باحوصله و اقناع کافی روبرو شویم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ما باید مراسمات فاطمیه را به‌گونه‌ای برگزار کنیم که امروز هم معارف خطبه‌های آن حضرت که بیان‌گر حق و سبک زندگی اسلامی است ستون خیمه دشمنان و بدخواهان نظام و اسلام را بلرزاند و در این مسیر جامعه مداحان و روحانیون وظیفه اصلی روایتگری و روشنگری را بر عهده‌دارند.


سیره تبیینی حضرت فاطمه (س) محور فعالیت هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه باشد سیره تبیینی حضرت فاطمه (س) محور فعالیت هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه باشد سیره تبیینی حضرت فاطمه (س) محور فعالیت هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه باشد

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 83 بار