Tuesday 07 May 2024

جستجو

شهرستان نهبندان ۱۴۰۲/۰۹/۰۱   ما امروز به عنوان مسلمان مسئولیم که در حد توان خودمان به مردم غزه کمک کنیم

ما امروز به عنوان مسلمان مسئولیم که در حد توان خودمان به مردم غزه کمک کنیم

مولوی عاشوری با بیان اینکه ما امروز به عنوان مسلمان مسئولیم که در حد توان خودمان به مردم غزه کمک کنیم ادامه داد: اگر شرایط فراهم بشود در پویشی که راه افتاده به نام حریفت منم ، فکر می‌کنم ۱۰ میلیون ایرانی آمادگی رفتن و کمک به مردم فلسطین اعلام کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مولوی عاشوری امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان بیرجند در گردهمایی مبلغین شیعه و سنی در محکومیت رژیم غاصب صهیونیست که در دفتر امام جمعه شهرستان نهبندان برگزار شد گفت: مناسبتی که ما را گرد هم آورده تا لحظاتی کنار هم بشینیم موضوع بیت المقدس فلسطین مظلوم و غزه است.
امام جمعه اهل سنت گفت: ما در روایت داریم سه مکان شاخص و رفیع داریم اولین مکان مسجدالحرام است و دومین مکان مسجد پیامبر(ص) و سومین مکان بیت المقدس که به گفته حضرت محمد(ص) یک رکعت نماز در بیت المقدس معادل ۱۰۰ رکعت نماز در غیر بیت المقدس است.
وی در ادامه داد تاریخ بیت المقدس جزو سرزمین‌های قدیم است که در این سرزمین هزاران پیامبر مبعوث و مهد پیامبران الهی است.
مولوی عاشوری با بیان اینکه فلسطین نیاز به مدیر و قیم ندارد گفت: از سال ۱۹۲۰ که جنگ جهانی اول فروکش کرد قیمومیت انگلیس بر مردم فلسطین اعمال شد و این استعمار به مدت ۲۸ سال انگلیس بر مردم فلسطین به طول انجامید  بالاخره در سال ۱۹۴۸ که تنها ۲۴ ساعت مانده بود این استعمار مستکبرانه به پایان برسد به یکباره رسمیت اسرائیل از جانب سازمان ملل اعلام می‌شود و اسرائیل کشور مستقل می شود.
وی بیان کرد: برخی از دوستان گفتن همانطور که ما کشوری به نام فلسطین داریم چه می‌شود کشوری به نام اسرائیل هم داشته باشیم این سرزمین را بین یهودیان و مسلمانان تقسیم کنید که این پیشنهاد را برخی از دشمنان مطرح و برخی دوستان نیز در این طرح شوم همراهی کردند و می کنند.
 مولوی عاشوری با بیان اینکه ما امروز به عنوان مسلمان مسئولیم که در حد توان خودمان به مردم غزه کمک کنیم ادامه داد: اگر شرایط فراهم بشود در پویشی که راه افتاده به نام حریفت منم ، فکر می‌کنم ۱۰ میلیون ایرانی آمادگی رفتن و کمک به مردم فلسطین اعلام کرده‌اند ولی الان تنها کاری که از عهده ما برمی‌آید برای کمک کردن به مردم غزه این است که فقط دعا بکنیم اما در این شکی نیست که به تعبیر امام اسرائیل یک غده سرطانی است که امت اسلامی را از درون می‌خورد و زمانی ما متوجه می‌شویم که آثارش ما را در درون ببینیم و امروز ما آثارش را به چشم می‌بینیم و چند میلیون در دنیا عاصی کرده است‌.
وی گفت: تنها راه از بین بردن اسرائیل این است که امت اسلامی باید از خواب خرگوشی بیدار شود و حاکمان اسلامی سر عقل بیایند و دین خدا را با دنیا عوض نکنند و تنها راهکار از بین بردن اسرائیل تربیت نسلی است که افرادش چون حیدر کرار تربیت شوند راهش این است در سایه تربیت ناب اسلامی شخصیت‌هایی چون صلاح الدین ایوبی‌ها وارد میدان شوند و به این صورت می‌توان ریشه اسرائیل خشکیده شود.


ما امروز به عنوان مسلمان مسئولیم که در حد توان خودمان به مردم غزه کمک کنیم

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی نهبندان
بازدید : 90 بار