Tuesday 07 May 2024

جستجو

شهرستان نهبندان ۱۴۰۲/۰۸/۱۵   زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است

زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان با حضور در زیارت عاشورا دبیرستان صدرا شهرستان نهبندان در جمع دانش آموزان گفت: زیارت عاشورا پیوند بین دو فرهنگ اصیل شیعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رستمی‌پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان با حضور در زیارت عاشورا دبیرستان صدرا شهرستان نهبندان در جمع دانش آموزان گفت: زیارت عاشورا پیوند بین دو فرهنگ اصیل شیعه است یعنی پیوند بین گذشته و آینده تاریخ ماست.

حجت الاسلام رستمی‌پور در ادامه گفت: فرهنگ حسینی آموزگاری است که نتیجه غربت معصوم،عدم یاری امام معصوم را به عالم نشان داد و این درس عبرت را به عالمیان داد که تل نصرت معصوم را در زمان غیبت اثبات نکنند دیگر بار امام معصوم ظهوری نخواخد داشت که باز همان واقعه تکرار شود.

وی در پایان بیان کرد: اولین دعا در زیارت عاشورا در خواست معیت امام منصور است.


زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است زیات عاشورا فرهنک حسینی و مهدوی است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی نهبندان
بازدید : 93 بار