Thursday 02 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۸/۱۴   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است

کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کنشگری بانوان در هیات مذهبی بسیار خاص و ویژه است، گفت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب هیات باید تبدیل به کانون جهاد تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست شورای هیأت‌های مذهبی خراسان جنوبی اظهار کرد: برای اینکه در منظومه تبلیغات اسلامی هیئت جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و نقش پررنگ‌تری داشته باشد برنامه‌هایی در دست اقدام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بین وضعیت موجود و نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد، گفت: حدود ۷۰۰ هیئت را وارد موضوع برنامه ریزی کردیم تا ذهن مسئولین هیأت به این موضوع معطوف شود که در حوزه قرآنی و بخش نوجوانان و بانوان وارد میدان شود.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: اتفاق خوبی که در محرم سال جاری افتاد، حضور پنج هیأت مذهبی خراسان جنوبی در حرم مطهر امام رضا (ع) و برنامه عزاداری سنتی در آن مکان عزیز بود و اتفاق بسیار خوبی را رقم زد.

وی با بیان اینکه فتنه سال ۱۴۰۱ با محوریت موضوعات مرتبط با بانوان بود، اظهار کرد: از این جهت تأکید ما بر این است که هیأت‌های مذهبی در موضوع بانوان ورود پیدا کنند و در این زمینه فعالیت‌های خوبی چون نهضت پیشرفت بانوان شکل گرفت.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که یک موضوع اجتماعی را برای شکاف و اختلاف در جامعه مطرح کند تا انرژی از نیرویی که باید در میدان مقاومت علیه استکبار فعالیت داشته باشد گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کنشگری بانوان در هیأت مذهبی بسیار خاص و ویژه است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید داشتند که هیأت‌های مذهبی کانون جهاد تبیین شود.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اهمیت خدمات اجتماعی هیأت‌های مذهبی گفت: خوشبختانه هیأت‌ها در کنار برنامه‌های دینی بحث خدمات اجتماعی چون تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان و تهیه سیسمونی نوزاد و … را پیگیری می‌کنند.

وی یادآور شد: ما از شهرهای بزرگ گرفته تا دورترین روستاها هیأت داریم که از این ظرفیت باید بهترین استفاده را کرد و برنامه‌ها تنها معطوف به محرم نشود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه پس از برگزاری انتخابات، غلام‌رضا عباسی مقدم به عنوان رئیس شوری هیآت مذهبی استان خراسان جنوبی انتخاب شد.


کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است کنشگری بانوان در هیات مذهبی ویژه است

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 134 بار