Saturday 04 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳   در راهپیمایی ۱۳ آبان در خراسان جنوبی؛ فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد

فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد

راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان با بانگ الله اکبر دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف در شهرها و روستاهای خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امروز شنبه با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» با حضور مسئولان استانی، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از میدان ابوذر به سمت میدان قدس بیرجند و شهرها و روستاهای خراسان جنوبی برگزار شد.

راهپیمایان که ساعتی قبل از آغاز آیین راهپیمایی استکبارستیز و دشمن‌شکن ۱۳ آبان در میدان ابوذر شهر بیرجند جمع شده بودند با سردادن شعارهایی چون مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، تا میدان قدس را با هدف اعلام انزجار از استکبار و کودک کشی اسراییل و همچنین حمایت از زنان، کودکان و افراد بیگناه غزه راهپیمایی کردند.

حاضران با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر استکبار» و «لبیک یا خامنه ای» شور و شعور ملت شهیدپرور بیرجند را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با حمل پلاکارد و پارچه نوشته و سر دادن شعار های انقلابی و حماسی، سیاست های مداخله گرایانه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی در ارتباط با ملت ایران، مردم بی دفاع و بی‌پناه فلسطین و غزه را محکوم کردند.

 

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران ویژه این راهپیمایی بود.
 

مبارزه همزمان امام (ره) با استبداد داخلی و استعمار خارجی

اسماعیلی با بیان اینکه امام (ره) از همان ابتدا در کنار مبارزه با استبداد داخلی نسبت به استکبار خارجی نیز اعتراض و مبارزه داشتند، افزود: اتفاق دوم تاریخی در سیزدهم آبان شهادت تعدادی از دانش آموزان توسط عوامل خود فروخته پهلوی در سال ۵۷ است.

وی ادامه داد: هر چند فاصله ۴۵ ساله بین دانش آموزان آن سال ها و این روزها وجود دارد ولی آرمان ها نسل به نسل منتقل شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اتفاق سوم نیز دانشجویان پیرو خط امام (ه) با نگاهی به تاریخ مبارزات ملت های آزادی خواه و مشاهده اینکه هر کجا سفارت آمریکا وجود دارد برای ملل متحد نقشه کشیده می شود، سفارت آمریکا را تسخیر کردند.

بر سر آرمان مبارزه با آمریکا استاده ایم

اسماعیلی اظهارکرد: این روزها اگر همچنان بر سر آرمان مبارزه با استکبار آمریکا ایستاده ایم ثمره کار شجاعانه آن دانشجویان است.

وی بیان کرد: آن روزها تردیدهایی مطرح می شد که چرا با یک ابر قدرت خود را درگیر می کنید ولی این روزها بسیاری از ملت ها و مردم جهان نسبت به جنایت های آمریکا واقف هستند.

اسماعیلی گفت: آنچه این روزها در غزه رخ می دهد تاریخ را شرمنده کرده و یک رژیم جنایتکار به همه هستی و آرمان ها و وطن یک مردم هجوم برده، در یک بیمارستان نزدیک به هزار کودک و زن و انسان بیگناه را کشتند و به مراکز درمانی نیز رحم نمی کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر که برای یک موضوع کوچک به خط می شوند این روزها کجا هستند، گفت: آنچه این روزها در غزه رخ می دهد و شهادت ۱۰ هزار نفر مصداق واقعی نسل کشی است.

در کنار هر شهید یک مبارز مقاوم ایستاده است

اسماعیلی با تأکید بر اینکه در کنار هر شهید غزه یک مبارزه مقاوم ایستاده است، اظهار کرد: این خاصیت شهید است که بیداری و حماسه های بزرگتر را به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه حماسه ۱۵ مهر و عملیات طوفان الاقصی یک اتفاق بزرگ بود، یادآور شد: مردم فلسطین حدود ۸۰ سال است که با رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند و این مبارزه از همان زمان مهاجرت صهیونیست ها به فلسطین آغاز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در دوره ای در یک جنگ بین رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اسلامی و عربی در یک جنگ ۶ روزه، کشورهای عربی شکست خوردند وبلندی های جولان و …به اشغال رژیم صهیونیستی درآمد.

انقلاب به آرمان آزادی قدس روحی دیگر دمید

اسماعیلی گفت: اما بعد از انقلاب اسلامی آرمان آزادی قدس روحی دیگر گرفت و فرزندان مقاومت وارد میدان مبارزه شدند و انتفاضه سنگ این روزها تبدیل به مقابله و مبارزه با صهیونیست اشغالگر شده است.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی نفس های آخر خود را می کشد، یادآور شد: حامیان رژیم اشغالگر قدس به زودی مرگ این جانیان را خواهند دید و ما آزادی فلسطین را به جشن خواهیم گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ما در شورای فرهنگ عمومی روز ۱۵ مهر (روز عملیات طوفان الاقصی) را روز حماسه جوانان فلسطینی و روز ۲۵ مهر (روز بمباران بیمارستان) را به یاد کودکان فلسطینی و نسل کشی آنان نام گذاری کرده ایم.

اسماعیلی گفت: ما روز نابودی اسرائیل را نزدیک می بینیم و ان شاء الله به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.


فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد فریاد مرگ بر اسراییل در خراسان جنوبی طنین‌انداز شد

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 95 بار